שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בורסה ושוק ההון » סימילאר ווב תנפיק בנאסד"ק לפי שווי של 2 מיליארד דולר
מצטרפת למגמה
סימילאר ווב מתכוננת להנפקה בנאסד"ק עם הכנסות של 100 מיליון דולר בשנה, בהובלת בנק ג'יי.פי מורגן. המנכ"ל: "שני הרבעונים האחרונים – הכי טובים בהיסטוריה"
אתר סימילאר ווב | צילום: צילום מסך מתוך סימילאר ווב

סימילאר ווב מצטרפת למגמה של חברות ישראליות שמקוות להיות מונפקות בנאסד"ק. החברה, שפיתחה פלטפורמה למדידת התנהגות מקוונת וחיזוי העולם הדיגיטלי, מכוונת להנפיק ברבעון השני של 2021 לפי שווי של 2 מיליארד דולר. החברה שכרה את ג'יי פי מורגן כבנק מלווה.

החברה, שמנוהלת על ידי אחד ממייסדי החברה אור עופר, גייסה עד כה כ-240 מיליון דולר, מחצית מהם באוקטובר האחרון אז התייחס עופר לגיוס ולביצועי החברה בתקופת הקורונה ואמר לגלובס: "שני הרבעונים האחרונים היו פסיכיים – הכי טובים שהיו לנו בהיסטוריה". את הגיוס האחרון של החברה הובילו ION Crossover Partners וויולה צמיחה. הכנסות החברה נאמדות בכ-100 מיליון דולר.

סימילאר ווב, שהוקמה בשנת 2007 על ידי אור עופר, פיתחה יכולות מדידה של התנהגות מקוונת. זאת באמצעות איסוף מידע ממאות מקורות שמאפשרים לה לספק תמונת מצב של הפעילות הדיגיטלית. מידע כזה יכול להגיע מספקי אינטרנט, חברות אבטחה, דפדפנים וחנויות אפליקציות.

החברה מבצעת דירוגים לאתרים רבים ולאפליקציות, ואלה מספקים לה גישה למידע האמיתי שלהם כדי שהדירוג יהיה מהימן. הטכנולוגיה של סימילאר ווב אוספת מידע ממאות מקורות ומשתמשת באלגוריתמים מתקדמים של למידת מכונה, על מנת לספק תמונה מלאה של הפעילות הדיגיטלית בזמן אמת.

כמו רוב חברות הדיגיטל, חווה סימילאר ווב עדנה בחודשים האחרונים כתוצאה ממשבר הקורונה שפוקד את העולם. זאת בעקבות שהמשבר שינה באופן מהותי גם את דפוסי צריכת התוכן של הצרכנים בשוק הבידור והחדשות וגם את כל דפוסי הצריכה הקשורים במסחר מקוון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים