שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » סיעת הציונות הדתית הגיעו לשער שכם
בעקבות ההתפרעויות
ח"כ אופיר סופר: "אנחנו כאן כדי לוודא שריבונותה של ישראל תמשיך גם פה בירושלים. קודם כל כאן פה בירושלים, ואחר כך ביתר חלקי הארץ"
ח"כ סמוטריץ', בן גביר ורוטמן | צילום: סיעת הציונות הדתית

חברי הכנסת מסיעת הציונות הדתית הגיעו לבחון מקרוב את ההיערכות המשטרתית והבטחונית בשער שכם. זאת בעקבות ההתפרעויות האלימות בימים האחרונים. הגיעו: יו"ר הסיעה בצלאל סמוטריץ, ח"כ איתמר בן גביר, ח"כ מיכל וולדיגר, ח"כ אורית סטרוק, ח"כ שמחה רוטמן וח"כ אופיר סופר.

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "הריבונות בירושלים לא יכולה להיות שבויה בידיו של מנסור עבאס. הגענו לפה כי מדי ערב יהודים עוברים תקיפות והתנכלויות בעיר הבירה. ההתרפסות של בנט מול מנסור עבאס והתנועה האיסלאמית מובילה לאובדן המשילות על אזורים נרחבים בכל רחבי הארץ".

"הפורעים מבינים שהממשלה מוגבלת ביכולתה לפעול נגדם והם מנצלים זאת לקבוע עובדות בשטח. זה קורה בכל הערים, בנגב, בערים המעורבות ועכשיו גם בנסיון להפקיע את זכותנו על העיר ירושלים ולחלק דה פקטו את ירושלים. אנחנו כאן כדי להגיד לפורעים והטירוריסטים הערבים לא יקרה! מחזקים את השוטרים ושוטרי מגב במלחמה ללא פשרות בטרור. ירושלים שלנו, של עם ישראל לנצח נצחים ולא ניתן לפורעים לפגוע בבירתנו הנצחית".

ח"כ בן גביר מסר: "'הבא להורגך השכם להורגו', שוטרים שמרגישים מאוימים ויש חשש לחייהם, צריכים לפעול ביד קשה ובמידת הצורך גם לירות. צריך לתת לשוטר שהיה באוטובוס גב לירות בפורעים, משטרת ישראל חייבת להיות בעל הבית בשטח ואם המשטרה רוצה היא יכולה לעשות זאת".

ח"כ אופיר סופר: "אנחנו כאן כדי לוודא שריבונותה של ישראל תמשיך גם פה בירושלים. קודם כל כאן פה בירושלים, ואחר כך ביתר חלקי הארץ. לשם צריכים להיות פניו של ראש הממשלה ולא לשותפיו החדשים עבאס".

ח"כ מיכל וולדיגר: "שער שכם, מקום מרכזי בדרך לעיר העתיקה, לכותל המערבי, הפך להיות מקום לא בטוח. הגעתי לכאן יחד עם חבריי לסיעה, לצערי לא הופתעתי מהמראות. אנחנו מוכרחים לדאוג שכל יהודי יצעד בבטחה בכל מקום במדינת ישראל בכלל ובירושלים בירתנו הנצחית בפרט".

ח"כ אורית סטרוק"שער שכם איננו מדינת אויב, ואסור שיהיה שטח עוין. הדרך משער שכם לכותל היא מסלול ההליכה הכי טבעי של תושבי ירושלים, וכזו עליה להישאר. לכן הגענו היום, סיעת הציונות הדתית, לצעוד בדרך הזו, ולהבטיח שתמשיך להיות בטוחה עבור כל עם ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים