שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "סכנת קיום אמיתית לעולם התורה ומסורת ישראל"
ליצמן במתקפה
יו"ר אגודת ישראל על הודעת לפיד: "מי פילל שאנשי ימינה יובילו ממשלת זדון כזו שתיתן כוח להשחית את כל הקדוש והיקר לנו לאורך הדורות ח״ו בידי שונאי הדת ומשניאיה"
תגיות:
יעקב ליצמן | צילום: אתר הכנסת

יו"ר אגודת ישראל השר יעקב ליצמן הגיב הבוקר (חמישי) לסיכומים אמש על הקמת ממשלה בראשות יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ויו"ר ימינה נפתלי בנט: "מדובר בליקוי מאורות ממש. מי פילל שאנשי ימינה יובילו ממשלת זדון כזו שתיתן כוח להשחית את כל הקדוש והיקר לנו לאורך הדורות ח״ו בידי שונאי הדת ומשניאיה".

"זהו חילול ד׳ מאין כמוהו, להכתיר את מי שהכריז שיזרוק את שומרי התורה לזבל, לשר האוצר, ואת לפיד לראש ממשלה, זוהי סכנת קיום אמיתית לעולם התורה ומסורת ישראל. התדהמה היא נוכח אנשי ימין מובהקים כמו בנט, סער, שקד ואלקין, שאיבדו כל מצפון ערכי בחבירה לישראל ביתנו, יש עתיד ומרצ, כולל איבוד ערכי הימין בהסתמכות על המשותפת ורעמ".

"הוכח כי מטרת העל – סילוק נתניהו מהשלטון – גוברת על כל אג׳נדה אידיאולוגית אותה הצהירו בנט ושקד, והתחייבו על כך לבוחריהם בפומבי. הנציגות החרדית בהנהגת מרנן ורבנן גדולי ומאורי ישראל שליט״א, נערכת למאבק הירואי ותדע בס״ד להילחם בכל דרך וכדי למנוע כל פגיעה במסורת ישראל וזכויות הציבור החרדי".

"אנו נפעל מהאופוזיציה בכל כוחנו ובאחדות מלוכדת שלא לאפשר לשונאי הדת ורודפיה, לשנות ממה שמקובל כיום, בנושאים הערכיים, בתחומי הגיור, בני הישיבות, עולם התורה, כשרות וטהרה, שבת קודש וזכויות הציבור החרדי. אנו סמוכים ובטוחים כי נצח ישראל לא ישקר וכל כלי יוצר עלייך לא יצלח, בעזרת ה׳".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "נפתלי בנט בסך הכל מימש הערב את תכניתו הסדורה מלפני הבחירות לחבור ללפיד כדי להדיח את נתניהו ולהיות ראש ממשלה בכל מחיר. זו שעליה התווכחנו וגרמה לנו להיפרד. זו שהוא שיקר ביודעין כשהכחיש לכל אורך מערכת הבחירות. זו שניסיתי לזעוק מעל כל במה במערכת הבחירות והיו מי שכעסו עלי ולא האמינו".

יו״ר סיעת הליכוד ח״כ מיקי זוהר בתגובה להקמת ממשלת השמאל: ״השמאל חוגג אבל זה יום עצוב מאוד למדינת ישראל. בנט, סער ושקד צריכים להתבייש״.

ח"כ בן גביר בתגובה: "עלה בידו לייסד בכפר המכבייה את ממשלת השורא, בתמיכת האחים המוסלמים. בושה שמכרו את היהדות, שמכרו את הכבוד, שמכרו את הנגב. בעצם, מכרו את הכל תמורת כסא, כבוד ואגו". בן גביר הוסיף: "נעשה הכל בכנסת, כדי שממשלת תומכי הטרור תתפרק לרסיסים ולא תאריך ימים. אין להם מנדט מהציבור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים