שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בורסה ושוק ההון » סלקום תפרוש בעוד חודש מהבורסה בוול סטריט
כחלק מהתייעלות
דירקטוריון סלקום החליט להפסיק עם הרישום הכפול בבורסה בארץ ובניו יורק • הפרישה מניו יורק צפויה לחסוך לחברה 5-6 מיליון שקלים בשנה
אתר חברת סלקום | צילום: Pavel Kapysh, שאטרסטוק

דירקטוריון סלקום החליט כי הרישום הכפול בבורסה הישראלית והאמריקאית, מיותר ולכן החליט לפרוש מהבורסה האמריקאית ולהישאר כשחקן אך ורק בזירה הישראלית. סלקום צפויה להימחק מהבורסה בניו יורק לפי שווי של 866 מיליון דולר, לאחר שהונפקה לפי שווי של 2 מיליארד דולר. החברה צפויה לחסוך במחיקה בין 5-6 מיליון שקל בשנה. 

הדירקטוריון בראשות אבי גבאי החליט כי לאור סביבת המסחר הגלובלי שבה למשקיעים יש גישה לכל בורסה בינלאומית, ללא קשר למקום בו הם נמצאים, אין צורך ברישום כפול. ומכיוון שהרוב הניכר של מניות החברה נסחרות בבורסה בת״א ומרבית פעילותה מתבצעת בישראל, החליט הדירקטוריון כי יהיה זה נבון לחברה לסיים את רישומה למסחר בבורסת ניו יורק ולהפחית את הוצאות החברה הקשורות בהמשך המסחר בארה"ב. 

יום המסחר האחרון של סלקום בוול סטריט צפוי להיות בעוד פחות מחודש, ב-8 בפברואר 2021, אחרי שסלקום נסחרה בניו יורק מאז 2007.

סלקום כתבה בדיווח: "כך החברה תוכל להתמקד יותר בפיתוח עסקי, תוך צמצום העלויות והאתגרים של החברה לשמור על רישום בארצות הברית, שם פעילות החברה אינה ממוקדת".

"החברה נותרה מחויבת לשמור על אותן רמות שקיפות ואחריות ותמשיך לספק למשקיעים עדכונים בזמן, כולל דיווח רבעוני. האסטרטגיה של סלקום, הפעילות הבסיסית שלה והיכולת שלה לצמוח לא ישתנו כתוצאה מהאיחוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים