שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » סמוטריץ': "לגבש מתווה תפילות לחורף"
תפילות בגשם
ח"כ סמוטריץ' פנה במכתב אל מקבלי ההחלטות בעניין מנייני הרחוב בתקופת החורף: "החורף המתקרב מעמיד בסימן שאלה כבד את המשך המודל של תפילות בשטחים הפתוחים"
תפילת חול המועד סוכות בשכונה החרדית ברחובות | צילום: גיל כהן מגן, שאטרסטוק

עם בוא החורף והתחזיות המטאורולוגיות המבשרות על היתכנות לגשמים מקומיים בימים הקרובים, פנה ח"כ בצלאל סמוטריץ' במכתב למקבלי ההחלטות כשהוא דורש מהם לפרסם כיצד נערכים לקיום מנייני רחוב בחורף.

"החורף המתקרב מעמיד בסימן שאלה כבד את המשך המודל של תפילות בשטחים הפתוחים. החורף אינו הפתעה ומתבקש היה כי שלא כמו ההיערכות המאוחרת לחגי תשרי, הפעם הממשלה תתן דעתה לכך מבעוד מועד. איני יודע אם ישנו פתרון למאה אחוז מהבעיה. אבל החיים אינם שחור-לבן. גם פתרון חלקי עדיף על כלום", כתב סמוטריץ' לשרים.

לדבר סמוטריץ', "בראש ובראשונה צריך להיות ברור שהעובדה שלא ניתן יהיה להמשיך ולקיים את מנייני הרחוב חייבת להוות שיקול להשפיע על ההחלטות בעניין פתיחת בתי הכנסת במסגרת האיזונים הנערכים בין צרכי הבריאות לצרכי הדת".

"נוסף לכך, יש מקום לשקול הוצאת תקנה שתאפשר הקמת סככות במרחב הציבורי, הן בהיבט הקנייני והן בהיבט התכנוני. ולסיום, יש לשקול הענקת סיוע כלכלי לרשויות ולמועצות הדתיות לשם כך", קובע סמוטריץ'.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים