שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ' ביקש מעבאס לגנות, עבאס ברח
תומכי טרור
ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב ואמר, "זו שתיקה רועמת של מנסור עבאס שצועקת תמיכה בטרור ועידוד טרור. השתיקה של השותפים לקואליציה רועמת לא פחות. תתביישו"
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' | צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

הלילה (ג') לאחר אישור 'חוק החשמל', פנה יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' ליו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס וביקש ממנו שיגנה את הטרור המשתולל בימים האחרונים.

בתגובה לדרישתו של סמוטריץ' במליאה, קם ח"כ מנסור עבאס ויצא ממליאת הכנסת כשהוא ממלמל בשקט כמה מילים.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב ואמר, "זו שתיקה רועמת של מנסור עבאס שצועקת תמיכה בטרור ועידוד טרור. השתיקה של השותפים לקואליציה רועמת לא פחות. תתביישו", דברי סמוטריץ'.

כזכור, מליאת הכנסת אישרה אמש בקריאה ראשונה את הצעת 'חוק החשמל' של חבר הכנסת וליד טאהא מרע"מ. 61 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 48 שהתנגדו והיא תוחזר לוועדת הפנים.

על פי ההצעה, שר הפנים יהיה רשאי לקבוע בצו כי ניתן יהיה לחבר מבנה מגורים המצוי בשטח מסוים, שהוגדר בצו, לחשמל, למים או לטלפון גם ללא קיומם של היתר בנייה ותעודת גמר לאותו מבנה. התנאים להוצאת הצו הם: הוגשה תכנית על ידי אחד הגורמים המנויים בהצעת החוק, המבנה שלגביו התבקש החיבור הוקם עד ה-1 בינואר 2018 ולא נוספה להם בנייה לאחר מועד זה. מדובר במבנים השייכים לבדואים בנגב.

בנוסף, הוצע לקבוע לוח זמנים לקיום היוועצות עם הוועדה המחוזית ולמתן החלטה של שר הפנים, וכן לקבוע את התנאים שבהם נדרש לעמוד מי שמבקש לחבר מבנים אלו כגון התחייבות להגשת בקשה להיתר בתוך הזמן הקבוע בהצעה החוק וכן צירוף ערבות בנקאית.

ח"כ וליד טאהא טען בדיון, "אני עולה לכאן כדי להציג חוק, שסוף סוף יעשה צדק עם עשרות אלפי אזרחים שנאלצו לבנות את הבתים שלהם ללא היתרים, כי פשוט אי-אפשר היה להוציא היתרים. לא אפשרו להם לגשת כדי להוציא היתרים, פשוט בגלל שלא תכננו להם. אז גם לא תכננו להם וגם הענישו אותם על זה שלא מחברים אותם לחשמל, ומכאן הוסיפו חטא על פשע. גם לא מתכננים, גם לא מחברים לחשמל, גם רודפים את האנשים בצווי פינוי, קנסות וצווי הריסה. העידן של לעשוק את האזרח בגלל שלא מתכננים לו, העידן הזה הסתיים".

ח"כ שמחה רוטמן ענה לו, "האנשים שמטיפים השכם והערב במשך כנגד חוק ההסדרה עשו זאת בטענה שנותנים פרס לעבריינים, מכשירים את הגזל. מה מסתבר? שבשביל שיקולים קואליציוניים, בשביל המטרה המוקדשת מכולן לשלוט ולשבת בנוחות על כיסא השר או על כיסא בעל התפקיד, אין שום בעיה להכשיר עבריינות. אפשר לחבר עשרות אלפי בתים לחשמל, גם אם הם נבנו בניגוד לחוק".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הוסיף, "זו תכנית שמעודדת כאוס, נותנת זריקת מרץ לכל עברייני הבנייה במגזר הערבי שבכוונה בונים לא חוקי ובכוונה ימשיכו לבנות לא חוקי כדי להשתלט על קרקעות, וכדי לא לשלם ארנונה. איילת שקד נכנעה לחלוטין. זה חוק האנרכיה והעבריינות והכניעה של איילת שקד ושל הממשלה הזו לתומכי הטרור האנטי-ציונים בתנועה האסלאמית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים