שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הכביש שיגן על חיי המתיישבים יוצא לדרך
כביש חווארה
לאחר סחבת של שנים, נבחר הקבלן לביצוע העבודות לפיתוח כביש עוקף חווראה שעשוי להגן על חיי תושבי יצהר והר ברכה המתגוררים בלב אוכלוסיה פלסטינית עוינת
בצלאל סמוטריץ | צילום: באדיבות המצלם

לאחר עיכוב של 3 שנים ומחאות המתיישבים נגד המשך אזלת ידה של הממשלה שאינה עושה די להגן על חיי התושבים המתגוררים בהתנחלויות המבודדות שבגזרת חווארה, אתמול נבחר קבלן לפיתוח העבודות בכביש.

שר התחבורה לשעבר ח"כ בצלאל סמוטריץ' שפעל בענין בעת כהונתו כשר התחבורה אמר, כי "כביש עוקף חווארה הוא כביש אסטרטגי שיתן בע"ה דחיפה חזקה להתיישבות בגב ההר".

"בתקופתי כשר תחבורה השקענו הרבה מאוד בלשחרר אותו אחרי שנים שבהם הוא היה תקוע. ברוך השם הצלחנו. סיימנו הפקעות, תפסנו את השטח, העברנו את התקציב והביצוע ממשרד הביטחון לחברת נתיבי ישראל של משרד התחבורה ושחררנו את ‏המכרז", אמר סמוטריץ' שהוסיף כי "אתמול, ברוך השם, נבחר קבלן זוכה והעבודות יוצאות לדרך. תודה לנתיבי ישראל ולניסים פרץ המנכ"ל התותח".

לדבריו, "בניגוד לאמירות פופוליסטיות שנשמעות בתקופה האחרונה, אין שום סתירה בין חיזוק ההתיישבות וחיבור הפריפריה להשקעה בתשתיות הסעת ההמונים במרכז. צריך ואפשר לעשות גם את זה וגם את זה".

חווארה הוא כפר פלסטיני הממוקם על כביש 60 על שטח C, מדרום לשכם, בין צומת תפוח לשכם. לידו שוכנים היישובים יצהר והר ברכה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים