שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » סמוטריץ': "הממשלה תקבל מאיתנו כל גיבוי"
בתגובה לירי
"חיזבאללה חייב לקבל מסר לפיו אין לנו שום כללי משחק מולו וממילא אין לו שום יכולת לשלוט בעצימות המערכה ולנווט אותה לפי צרכיו" אמר סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ | צילום: אתר הכנסת

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתגובה למתקפה של חיזבאללה על מדינת ישראל: "חיזבאללה מנסה בירי הזה לשמור על "כללי המשחק" ולמנוע מאיתנו לשנות אותם (ירי מדוד מחוות שבעא לעבר הר דב ולא על ישובים בתגובה לירי הישראלי שנתפס אצלם כהפרת "כללי המשחק"). וזו בדיוק הבעיה".

"כללי המשחק המסוכנים שהתקבעו כאן מאז מלחמת לבנון השניה מאפשרים לחיזבאללה להתעצם בהיקפים אדירים ‏ולשמר "שגרת טרור בעצימות נמוכה" עם ירי מעת לעת לעבר הצפון, מעורבות בתכנון פיגועים נגד גורמים ישראלים בחו"ל, ושמירה על מתיחות ביטחונית תמידית. אסור שיהיו לנו "כללי משחק" מול חיזבאללה ולכן התגובה הישראלית לירי היום חייבת להיות חסרת פרופורציה בעוצמתה ובפגיעתה בחיזבאללה ובלבנון".

‏"חיזבאללה חייב לקבל מסר לפיו אין לנו שום כללי משחק מולו וממילא אין לו שום יכולת לשלוט בעצימות המערכה ולנווט אותה לפי צרכיו (בעיקר הפנים-לבנוניים בהקשר המשבר האזרחי הכבד שפוקד את המדינה, אבל לא רק). אני קורא לממשלה להורות לצה"ל לנצל את ההזדמנות הזו ולשנות את המשוואה. לא עוד "כללי משחק". אלא פגיעה קשה בתשתית הצבאית והאזרחית של הארגון ושל מדינת לבנון".

"הממשלה תקבל מאיתנו כל גיבוי שהיא תידרש לשינוי המשוואה, ללא שום חשבון פוליטי. ביטחון ישראל מעל הכל.
אני מבקש לחזק את תושבי הצפון על עמידתם האיתנה ובטוח שהם יעניקו גיבוי לממשלה ולצה"ל לפעולה כאמור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים