שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "סמוטריץ' ילד משולח רסן וחסר אחריות"
גורמים בימינה
בימינה תקפו: "סמוטריץ' סיכל לנתניהו את הקמת הממשלה. עכשיו הוא מפיל את זה על בנט". ב'ציונות הדתית' השיבו: "נפתלי באובדן עשתונות ערכי"
נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

גומרים בימינה יצאו במתקפה חריפה נגד יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' שהאשים את יו"ר ימינה נפתלי בנט ב"בגידה" בציונות הדתית: "מדובר בילד משולח רסן וחסר אחריות שבמו ידיו סיכל לנתניהו את הקמת הממשלה. עכשיו הוא מפיל את זה על בנט כדי שבימין ישכחו לו את זה".

ממפלגת הציונות הדתית נמסר בתגובה: "נפתלי באובדן עשתונות ערכי. בנט מדבר על ילדים משולחים רסן בשעה שהוא איבד כבר מזמן כל רסן. הוא יצא להרפתקאה פזיזה וחסרת אחריות, התרסק מתחת לאחוז החסימה והביא את מדינת ישראל לשנתיים של חוסר הכרעה. במקום להתאזר בקצת סבלנות וענווה הוא ממשיך לא לעצור בעצור ודוהר לממשלת שמאל קיצונית עם תומכי טרור רק כדי להגשים חלום אישי ולהיות ראש ממשלה".

"ולכם החברים בימינה, כולכם שמעתם בבתי הכנסת בשבת עד כמה הציבור סולד ממעשיו של בנט. זה הזמן שלכם להבהיר לו את הקווים האדומים שלכם. המשך ההליכה אחריו לא מוסיפה לכם כבוד".

סמוטריץ' פרסם הערב בטוויטר כי בשעות האחרונות קיבל הודעות רבות מתומכי ימינה וכתב: "שלום לחברים בימינה. אתם תקועים אי שם במאה הקודמת. היום כשעושים קמפיין בוטים יש דרך לשנות קצת את נוסח ההודעה מבוט לבוט כדי שזה לא ייראה שקוף כל כך… ולא, אין לנו שום כוונה להצטרף לממשלת השקר-שמאל קיצוני-תומכי טרור שאתם מנסים להקים כדי לספק את האמביציות האישיות של בנט".

לדבריו, "יש אפשרות להקים ממשלת ימין על מלא בלי תומכי טרור. אם בנט רק יחליט שהוא רוצה זה יקרה. יש עוד 2 אצבעות וגם הוא יודע את זה. אבל לפיד נותן לו שנתיים בראשות הממשלה וזה כל הסיפור. אף אחד לא רוצה בחירות חמישיות ובע"ה לא נגיע לבחירות חמישיות. זה או ממשלת ימין או ממשל שמאל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים