שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "סמוטריץ לא הסכים להתחייב לפתרון אחר"
אורבך חושף
רוטמן הגיב: "עשית מעשה שפל, חברת לתומכי טרור, לקחת את קולותיהם של האנשים שסמכו עליך והאמינו בך, וגנבת אותם לשמאל. אל תכעס על מי שמציב בפניך מראה"
ניר אורבך | צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

ח"כ ניר אורבך מימינה במתקפה על יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ: "הסגנון הבוטה והמשפיל של יו"ר מפלגת האיחוד הלאומי סמוטריץ כנגד כל חבריו ושותפיו לשעבר אינו מרגש אף אחד. כל מי שחושב אחרת, הוא "אופורטוניסט חסר מעצורים", "מטומטם" או "חצוף". העיקר שזה ישולב עם הגב של מניין ובניין רבני הציונות הדתית. שכוייח".

"גם בימים אלו יש לי כבוד גדול וקשר אישי עם כל אחד מרבני הציונות הדתית. אני יודע שהשפה והדרך הזו היא לא דרכם. אחרי שלקח בשבי את הציונות הדתית, ביטל את הדרך וניכס אותה למפלגה, הוא נואם ונוהם כאילו אין מחר. כאילו לא היה שותף לשבע השנים "הטובות". כאילו דרך ארץ לא קדמה לתורה".

"השבוע האסופה הזו שנקראת איחוד לאומי, עוצמה יהודית ומפלגת נועם הצביעו נגד חוק האזרחות. מצעד הדגלים הוא מאבק חשוב אבל חוק האזרחות הוא דגל חשוב לא פחות".

"נתקלתי הבוקר בדבריו של נדב העצני ואני חושב שחשוב לשתף אותם: מי כמו ראשי "הציונות הדתית" מבינים שהדרישה מהקואליציה הנוכחית לקדם את חוק היסוד שנתניהו וסמוטריץ' עצמם לא חוקקו, היא בלתי אפשרית, גם אם יש רצון עז. ולכן, אם לא רוצים לגרום לאסון דמוגרפי-בטחוני, צריך להסתפק עכשיו במה שהיה טוב לנתניהו וסמוטריץ' ב-18 השנים האחרונות".

"בערב הקמת הממשלה השתתפתי עם ידידי בצלאל סמוטריץ בפגישה אצל הרב דרוקמן אני הייתי שם כשאמרו שיש עריקים וסמוטריץ לא הסכים להתחייב לפתרון אחר אם הם לא יגיעו. אני הייתי שם, כי לרגע האמנתי לו, ובגלל זה התלבטתי, אבל הם לא הגיעו".

"הם לא הגיעו- כי הם לא היו קיימים. הם חלק מהנדסת התודעה של מנהיג האיחוד הלאומי. מדינת ישראל הייתה חייבת לצאת מהתיקו הפוליטי ועדיפה הקמת ממשלה על בחירות חמישיות. המשימה בוצעה ורק ימים יגידו אם בהצלחה".

"אני וחברי בימינה סופגים בשבועות האחרונים התקפות בלתי פוסקות.נכון, גם חברינו בליכוד קיבלו התקפות דומות, בוטות וארסיות, אבל ערב שבת קודש אני תוהה מי יעצור את מעגל הארס וההרס הזה? אנו כנציגי הציבור חייבים לשמש מראה לציבור, להעביר ביקורת ולהתווכח בנחת רוח. לקבל את זה שיש היום ממשלה בישראל, מעשיה יקרבוה ומעשיה ירחקוה אבל היא עובדת למען עם ישראל".

לסיום כתב: "אדרבה, תן בלבנו שנראה כל אחד מעלת חברינו ולא חסרונם ושנדבר כל אחד את חברו בדרך הישר והרצוי לפניך, ואל יעלה בליבנו שום שנאה מאחד על חברו חלילה… ותחזק אותנו באהבה אליך כאשר גלוי וידוע לפניך שיהא הכל נחת רוח אליך".

ח"כ שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית הגיב לאורבך: "ניר, אף אחד לא יכול להשפיל אותך. עשית מעשה שפל, חברת לתומכי טרור, לקחת את קולותיהם של האנשים שסמכו עליך והאמינו בך, וגנבת אותם לשמאל. אל תכעס על מי שמציב בפניך מראה, אם אתה לא אוהב את מה שאתה רואה בה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בכל מצב אסור היה להקים ממשלה עם תומכי חמאס. נקודה.
    כל השאר זה תרוצים.
    מחכה שהממשלה הרעה הזאת תיפול. אמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים