שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ על בר-לב: "איש קטן ושטוף שנאה"
ברקע המעצרים
לאחר מעצר הבחורים בחומש ח"כים מכל קצוות הקשת מגיבים לאירועים. כמו"כ נחשף כי בין העצורים מישיבת חומש הם חתנה של ח"כ סטרוק ואיינו של ח"כ סמוטריץ
עמר בר לב | צילום: אתר הכנסת

לאחר מעצר הבחורים בחומש ולאחר התקרית הלילה במליאת הכנסת, ח"כים מכל קצוות הקשת מגיבים לאירועים. כמו"כ נחשף כי בין העצורים מישיבת חומש הם חתנה של ח"כ סטרוק ואיינו של ח"כ סמוטריץ.

השר לבטחון פנים הגיב: "ברכות למפלג פשיעה לאומנית בימ"ר מחוז ש״י על מעצר 8 החשודים באירוע תקיפת חיילים ופלסטינים שארע בחודש שעבר סמוך לחומש! משטרת ישראל וצה"ל לא ירתעו ממעצר חשודים – יהודים או פלסטינים".

סמוטריץ הגיב לבר-לב: "איש קטן, שקרן, מבולבל ושטוף שנאה, שהופך מתיישבים חלוצים לאויביי העם. עליך אין לי קושיות, אבל למי שהפך שוליים קיצוניים כמוך לשר לבט"פ ומאפשר לך להתעמר במתיישבים לא תהיה סליחה ולא תהיה כפרה. בנט, שקד, אורבך ושותפיהם יושלכו לפח האשפה של ההיסטוריה כמו עריקי העם היהודי לדורותיהם".

עוד בנושא:

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין: "מעצר חלוצי חומש הלילה הוא עוד קו אדום אותו חוצה ממשלת השמאל של בנט. במקום להילחם בטרור, בנט נלחם במתיישבים. חיפוש וחדירה לבית עם ילדים קטנים באישון לילה ובלי שום הצדקה עניינית הוא הליך מסוכן בחברה דמוקרטית, ואסור לנו לאפשר לו להתרחש. רדיפת המתיישבים חייבת להיפסק. כך נראה איבוד רסן. כך נראה איבוד ערכים".

יו"ר הכנסת לשעבר ויו"ר שדולת הכנסת 'חומש תחילה', ח"כ יולי אדלשטיין: "הממשלה הזו אימצה הרגל מגונה של פעילות נלוזה נגד מתיישבים יהודים באישון לילה. רמיסת זכויות המתיישבים בחומש שוברת שיאים וחושפת שוב את פרצופה האמיתי של ממשלת הפינוי בשליטת התנועה האסלמית. אם בגולה היינו מיעוט נרדף, בחסות הממשלה הזו היהודים הפכו לרוב נרדף בארצם מולדתם".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אם התלמידים היו חברי התנועה האסלמית, הם לא היו נעצרים. הממשלה גיבורה על יהודים שמוסרים נפשם למען ארץ ישראל וחלשה על פורעי חוק שמטרתם להשתלט על קרקעות המדינה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הרפיסות של הממשלה מחייבת אותנו להמשיך ולהיאבק למען הישיבה בחומש שבסופו של דבר תנצח. מעצרי ההפחדה לא ירתיעו, הישיבה תמשיך להתקיים ותהיה האור לציונות שהממשלה שכחה איך היא אמורה להיות".

ח"כ בן גביר תוקף הבוקר את אישור מעצר הבחורים בחומש על ידי שופט השלום אלעד לנג: "השופט לנג משמש חותמת גומי של המשטרה בכל הקשור לאנשי הימין והמתיישבים. צריך לזכור שאשתו של לנג מנהלת בכירה בהנהלת בתי המשפט וכנראה בשל כך סידרו לו ג'וב. לנג הוא נזק לעם ישראל ויושב בבית משפט שלום בירושלים כנציג השמאל הקיצוני".

יו"ר ש"ס אריה דרעי בטוויטר: "אחינו מתיישבי חומש הם גיבורים. המעצר האלים לפנות בוקר של בחורי ישיבת חומש כאחרוני הפושעים, הוא אות קלון לממשלת "עשר מעלות ימינה", הרודפת את המתיישבים ומעניקה פרס לטרור. בושה".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מגנה בחריפות את מעצר פצועי הפיגוע מחומש ותלמידי הישיבה: "המעצר וההרס, שבאו אחריו, הם נסיון שקוף לעשות קמפיין ציני ומכוער על גבם של תלמידי ישיבת חומש, ולנסות להדביק להם מעשי אלימות במטרה לפנות את ישיבת חומש הפועלת מזה 15 שנה".

"מעשה הרס חמור נוסף שנעשה בצמידות למעצר השערורייתי, היא ההוכחה. הציבור לא מטומטם. ובז לתרגיל הציני. פגיעה בפצועי פיגוע, רק חודשיים וחצי לאחר הפיגוע, למטרות פוליטיות צרות, הוא חציית קו אדום. לא נקבל את השימוש בצה"ל למטרות של הרס ופוליטיקה קטנה".

"נריה פלדמן הגיבור שהציל את חבריו ונמלט מזירת הפיגוע, ואביה אנטמן שראה את חברו נרצח לנגד עיניו, צריכים לקבל ציון לשבח ממדינת ישראל, לא מעצר פוליטי נמוך. זהו מעצר מזעזע, אני דורש לשחרר את הנערים לאלתר".

בתגובה לאירועי אמש במאחז הלא חוקי חומש ובכנסת נמסר מ 'שלום עכשיו': "נגד חיילים, פלסטינים ואפילו בכנסת – הימין המתנחלי לא מהסס להשתמש באלימות כדי להשיג מטרות פוליטיות. מחזקים את כוחות הביטחון שפעלו הלילה במעוז האלימות בחומש, אך כל זמן שהמאחז הלא חוקי עומד על תילו, האלימות תימשך. במקום משחקי חתול ועכבר, הגיע הזמן ששר הביטחון יורה לפנות עוד היום את חומש, כמו גם את יתר המאחזים הלא חוקיים מהם יוצאים רוב אירועי אלימות מתנחלים."

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים