שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ': "לנתניהו אין סיכוי למשפט צדק"
בכנס ב'שבע'
סמוטריץ' התייחס למשפט נתניהו ואמר: "במערכת המשפט הישראלית אין לו שום סיכוי למשפט צדק. ידענו לבקר את נתניהו במילים מאוד חריפות ועדיין הוא תרם למדינת ישראל"
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' | צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר היום (ג') בכנס ירושלים של עיתון בשבע ואתר ערוץ 7 כי הוא יוצא מנקודת הנחה שהמשטרה חדרה גם למכשיר הנייד שלו.

"ניתן להניח שגם אלי חדרו למכשיר הנייד", אמר ח"כ סמוטריץ'. "מדובר באירוע דרמטי. מה שעשתה משטרת ישראל ופרקליטות המדינה משול לצה"ל ששולח F35 ומפגיז את הכנסת מלמעלה – זו עוצמת הפגיעה בדמוקרטיה ובזכויותינו כאזרחים".

לדבריו, "יש משהו קצת מקומם בכך שאנו מתריעים על הכשלים במערכות החוק והמשפט כבר שנים. כשמנדלבליט מדבר על חסדי שמיים להציל את המדינה מפני ראש ממשלה, מערכת נבחרת, אז הוא בעצם מגלה את האטמוספירה בה הוא עובד והחוק עובר לסוג של המלצה".

סמוטריץ' התייחס גם למשפט נתניהו ואמר: "במערכת המשפט הישראלית אין לו שום סיכוי למשפט צדק. ידענו לבקר את נתניהו במילים מאוד חריפות ועדיין הוא תרם למדינת ישראל בשגשוגה ופיתוחה ועושה הכל למען המדינה. אם לאחר עשרות שנים של תרומה למדינה, האם אני שמח על התוצאה? אני חושב שכל יום שהמשפט הזה מתנהל זה נוראי, יותר מדי שנים נתניהו לא עשה ניקיון במערכת המשפט ועכשיו אלו הן ההשלכות".

בהתייחסו לראש הממשלה נפתלי בנט אמר: "ראש הממשלה נפתלי בנט הוא ראש ממשלה לא לגיטימי, זאת ממשלה חוקית אומנם ואני מחויב לציית להחלטותיה, לשקר ולפרק מפלגות זה לא לגיטימי ולחבור לאויבי ישראל זה לא לגיטימי ואסור שניתן לזה טיפה של לגיטימציה. אנו פוגשים בזמן האחרון כל מיני אבירי סגנון שאין להם בעיה עם מעשים קשים ומה שמקפיץ אותם זה מעשים חמורים במילים קשות.

סמוטריץ' המשיך ואמר: "עובדתית נפתלי בנט בגד בערכיו, בהבטחותיו, בבוחריו, בתורת ישראל – אני לא אוהב להשתמש במילות גנאי, אבל כל יפי הנפש קראו לנתניהו 'בוגד'. רק לאחרונה החברים החדשים של בנט קראו לציונות הדתית תתי אדם. אז זה הכל עניין של צביעות בשיח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים