שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ' מבקר את התנהלות האופוזיציה
"קשה להתרגל"
בנושא הפריימריז בליכוד אמר בצלאל: "כרגע מי שעומד בראשות הליכוד הוא נתניהו. 30 מנדטים רצו שהוא יעמוד בראשות המחנה הלאומי, אני לא מתערב להם"
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

יו"ר סיעת הציונות הדתית, ח״כ בצלאל סמוטריץ' מבקר את התנהלות האופוזיציה בריאיון ל'קול ברמה': "במושב הקודם של הכנסת האופוזיציה נתנה עבודה מעולה. המושב התחיל רק השבוע, אולי היה לאנשים קצת קשה להתרגל לאינטנסיביות, אבל אנחנו נחזור לעשות את המטרה שלנו והיא – להילחם בקואליציה".

על המחלוקת סביב נושא הוועדות אומר סמוטריץ': "חברי הכנסת, של יהדות התורה, סבורים שיש עניין לאייש את ועדות הכנסת. אני וחברים נוספים באופוזיציה מתנגדים לצעד הזה, כי בקואליציה נותנים לנו זכות הצבעה שהיא כמעט פיקטיבית – אנחנו מנהלים על זה כל העת דיונים".

בנושא הפריימריז בליכוד אמר בצלאל: "כרגע מי שעומד בראשות הליכוד הוא נתניהו. 30 מנדטים רצו שהוא יעמוד בראשות המחנה הלאומי, אני לא מתערב להם – אני שומר על אחדות המחנה הלאומי".

סמוטריץ' לא מתחרט מדבריו: "אני עומד מאחורי הדברים שאמרתי במליאה לחברי הכנסת הערבים. מי שמשלים עם קיומנו, שיהיה איתנו. מי שלא מסוגל להשלים עם מדינת ישראל – יכול ללכת, מי שנלחם איתנו, ננהל מולו מאבק וננצח אותו".

בריאיון ל'גלי ישראל' מתייחס סמוטריץ' לשרה שקד: "לא, אני לא סומך על איילת שקד ולכן דרשנו לעגן את חוק ההגירה בחוק. למה אני לא סומך עליה? כי היא כבר החליטה שהקמת הממשלה הזו והשרידות הפוליטית שלה שווים יותר מהדברים שהיא האמינה בהם או שהיא רצתה שנחשוב שהיא מאמינה בהם עד לפני כמה חודשים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים