שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ' מגיב לסערה • רוטמן: "מריח דמוקרטיה"
הסערה בעיצומה
לאחר דבריו אמש של יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בנוגע להכנסת ח"כים מימינה לבתי הכנסת ולאחר תגובות חריפות מפוליטיקאים ואישי ציבור, סמוטריץ' מגיב להתקפות
שמחה רוטמן ובצלאל סמוטריץ | צילום: מפלגת הציונות הדתית

הסערה בעיצומה. לאחר דבריו אמש של יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', בנוגע להכנסת ח"כים מימינה לבתי הכנסת, ולאחר תגובורת חריפות מפוליטיקאים ואישי ציבור, סמוטריץ' מגיב להתקפות.

ח"כ סמוטריץ' כתב: "כולם מוזמנים כמובן לבתי הכנסת, אבל מדהים לראות את מי שחברו לאויבי ישראל כדי לנצח בויכוח פנימי בין אחים בעם היהודי, מחרימים חצי מהעם, בזים לו בכינויי גנאי כמו "ביביסטים" ו"סמוטריצ'ים", מדברים על אחדות ואז מתקרבנים ובוכים כשהם לא מתקבלים בתשואות בקרב הציבור שלו הם שיקרו והפנו עורף".

ח"כ שמחה רוטמן הגיב על המתקפה שעבר יו"ר מפלגתו: "אתמול הייתי עסוק באפיית מצות בחבורה, עם מצביעי ט, עם מצביעי בנט שחזרו בתשובה וכאלה שעוד לא, בחברות ובשמחה, לשם מצת מצווה. כשסיימתי באחת בלילה ראיתי שהאנשים שהקימו קואליציה שמבוססת כל כולה על שנאה פתחו בקמפיין היעלבות חדש. לא נותרה לי ברירה, והאזנתי לראיון ולדבריו של חברי, יו"ר הציונות הדתית".

"חייב לומר שהאמירה שם כמעט טריויאלית. השבוע איתמר בן גביר הגיע לתל אביב, והתקבל על ידי קבוצה מסויימת, שחושבת שתל אביב שייכת לה, בצעקות ובהפגנות. חלקם אפילו זרקו ביצים על הרכב שלו. התגובה של כל המזדעזעים הצבועים של היום נעה משתיקה, דרך הערות מחויכות וכלה בתמיכה מפורשת בפורעי השמאל".

"נעשה את זה פשוט. בדמוקרטיה, נבחר ציבור הוא שליח של הציבור. אם מתן כהנא וניר אורבך, איילת שקד ויום טוב כלפון, הולכים למקומות שבהם הם זכו בעבר לחיבוקים ולהערכה ונתקלים בבוז ובמשטמה, כדאי שיחשבו טוב טוב מה קרה. הציבור לא השתנה. הציבור כועס עליהם, ובצדק מוחלט, והוא מביע את זה".

"המראיינים שאלו את בצלאל אם הוא קורא לחרם שכזה או מברך עליו? התשובה הייתה מאוד פשוטה. לא קורא לחרם שכזה. לא מברך עליו. זו פשוט תוצאה טבעית של נבחר ציבור שרימה את קהילת בוחריו. הוא מקבל את הריקושט מהקהילה. לא מוצא חן בעיניכם? לא מריח טוב? לי זה דווקא מריח כמו דמוקרטיה".

סמוטריץ' הגיב לדבריו של רוטמן: "שמחה מסכם הכי טוב את הצביעות של קמפיין ההתקרבנות התורן של ימינה. תקראו (לא בשעת התפילה בבית הכנסת כמובן…)".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אין צביעות כמו בשמאל חבל שאין ערך להכי צבועים בספר הגינוס השמאל הישראלי היו מקבלים מקום ראשון לא עוררין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים