שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ' ניסח לח"כ סילמן את מכתב הפרישה
המסמך חשף
מאז הודעת סילמן על פרישתה מהקואליציה, נפוצו השמועות על כך שלח"כ בצלאל סמוטריץ' יש יד במהלך. מבדיקת הודעת סילמן על הפרישה, ניתן להבחין כי סמוטריץ' חתום כמחבר
יו"ר עוצמה יהודית בצלאל סמוטריץ' | צילום: דוד וייל

מאז הודעת ח"כ סילמן על פרישתה מהקואליציה, נפוצו השמועות על כך שלח"כ בצלאל סמוטריץ' יש יד במהלך. ע"פ הדיווחים, סמוטריץ נפגש השבוע עם סילמן והבטיח להיות ערב שאם היא לא תקבל תפקיד שר, הוא לא יכנס לממשלה.

העיתונאי ישי כהן העלה זווית נוספת מהקשר של סמוטריץ לפרישה: "קבלו פרט מעניין מהדרמה הפוליטית. מי ניסח לח"כ עידית סילמן את מכתב הפרישה ששלחה לראשה הממשלה נפתלי בנט? ח"כ בצלאל סמוטריץ". כהן צירף בטוויטר את התמונה הבאה, בה נראה כי סמוטריץ חתום כמחבר הודעת הפרישה.

במכתבה לרה"מ בנט נכתב כי "הצטרפתי לקואליציה הנוכחית מתוך רצון אמיתי לייצר אחדות וקירוב לבבות על בסיס הטוב המשותף המאחד אותנו כעם וכמדינה. סברתי באמת ובתמים שבדרך זו נצליח לממש את הערכים עימם יצאנו לדרך".

"אתה יודע אילו מאמצים כבירים השקעתי בשימור הקואליציה ובקידומה בתפקידי כיו"ר הקואליציה וכיו"ר וועדת הבריאות בכנסת. כמה ניסיתי לשמר את הביחד, למצוא את המכנה המשותף ובדרך זו להביא לידי ביטוי את המשימות החשובות שעמדו לפתחנו".

"חלק משותפינו, בעלי תפקידים מרכזיים בקואליציה, רואים ככל הנראה את הדברים אחרת, ואינם מוכנים לכל פשרה מצידם בנושאים העומדים בליבת השקפת העולם של הציבור שבחר בנו והביא אותנו לכנסת ישראל".

"ערכים מרכזיים בתפיסת עולמי אינם עולים בקנה אחד עם המציאות הנוכחית. אני קשובה לקולות מהשטח ולמחאה הכנה של ציבור הבוחרים שזכינו בתמיכתו ונבחרנו בקולותיו וגם לכאבם של אלה שלא בחרו בנו אך שייכים למחנה הלאומי. איני יכולה עוד לשאת את הפגיעה בערכים ובדגלים שהם מהות וזכות".

"על רקע האמור, הריני להודיעך על הפסקת חברותי בקואליציה".

"אני קוראת לך וליתר חבריי: צריך להודות על האמת, ניסינו. הגיעה העת לחשב מסלול מחדש. לנסות ולהקים ממשלה לאומית, יהודית, ציונית. בואו נשלב ידיים ונביא לידי ביטוי את הערכים שבשמם נבחרנו ומייצגים את הרוב בעם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים