שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ' נפגש עם נתניהו; הליכוד נגד בנט
המגעים נמשכים
שקד: "נעשה הכל למנוע בחירות חמישיות" • הליכוד: "בנט דוהר לממשלת שמאל בתמיכת המשותפת" • סמוטריץ: "נתניהו מאמין שממשלה בסיוע רע"מ זה הרסני"
בנימין נתניהו ובצלאל סמוטריץ' | צילום: חיים צח, לע"מ / באדיבות המצלם

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הגיע היום לפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו ברחוב בלפור בירושלים. השניים ימשיכו את הדיון על הקמת ממשלת ימין. הפגישה נערכת ברקע ניסיון של הליכוד לפייס את סמוטריץ' לאור התבטאויות חברי מפלגתו נגד רע"מ.

הבוקר צייץ סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו כי "הפניית העורף של בכירי הליכוד לנתניהו ולערכיו ודרישתם ממנו להפר הבטחת בחירות מפורשת ולסכן את מדינת ישראל בהקמת ממשלה שתישען על תומכי טרור אנטי ציוניים ותהיה נתונה לסחיטתם בכל רגע ורגע היא דבר מדהים".

"נתניהו הוא אחד המנהיגים בעלי הניסיון והראיה הרחבה ביותר שיש", הוסיף, "ואם הוא אומר שהקמת ממשלה שתישען על עבאס היא דבר שאסור לעשות, הוא יודע מה הוא מדבר. הזוי בעיניי שהם חושבים שהם יותר חכמים ממנו ומנסים לדחוף אותו בכוח למהלכים שהוא מאמין שהם הרסניים ומסוכנים".

הליכוד כתבו היום בדף טוויטר הרשמי של המפלגה כי "בנט דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בתמיכת המשותפת. מי שרוצה ממשלת ימין לא מצביע נגד הימין עם גוש השמאל בכנסת כפי שבנט עשה אתמול בלילה, ולא מנהל איתו מו"מ על חלוקת תפקידים לניצן הורוביץ, מירב מיכאלי ואיבתיסאם מראענה".

ח"כ איילת שקד מימינה אמרה היום בוועידת איגוד התאגידים העירוניים: "הרצון שלנו זה להקים ממשלת ימין ואמרנו לנתניהו – אנחנו מוכנים לעשות כל מאמץ לעזור לך להקים ממשלה. אבל, גם חזרנו ואמרנו שלא ניתן לגרור את המדינה לבחירות חמישיות".

בכיר ב'דגל התורה' העריך הבוקר בשיחה עם 'בחזית' כי אפסו הסיכויים להמת ממשלה, ומאשים את מפלגת הציונות הדתית: "אנחנו כבר לא מצפים לקואליציה שתקום, השלמנו עם המצב שהולכים לאופוזיציה. חבל, כל זה יכל להימנע לו סמוטריץ' היה מוריד קצת מהאגו".

מנגד, בכיר ב'אגודת ישראל' אמר ל'בחזית' כי עדיין יש סיכוי להקמת ממשלת ימין: "שום דבר לא סגור, אם בדגל היו לוחצים על גדעון סער ובנט כמו שלחצו על סמוטריץ' להתפשר ולהסכים לממשלה בתמיכת רע״ם, הייתה כבר ממשלה. אני מאמין שהמצב עדיין לא אבוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים