שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ: "צריך להוקיע את שקד, אין מחילה"
פוסט חריף
סמוטריץ' כתב: "אם הימין חפץ חיים הוא צריך להוקיע את שקד ושותפיה ולהבהיר להם ודרכם לכל מי שיבוא אחריהם שיש מעשים שאין עליהם מחילה"
בצלאל סמוטריץ' | צילום: לירן מולדובן

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בפוסט חריף בפייסבוק נגד איילת שקד: "צריך להוקיע את שקד ושותפיה ולהבהיר להם ודרכם לכל מי שיבוא אחריהם שיש מעשים שאין עליהם מחילה".

סמוטריץ' מסביר בפוסט את השיטה לפיה היא משטה ומשחקת משחק כפול עם מחנה הימין.

סמוטריץ' פותח את הפוסט וכותב: "לאיילת היתה שיטה. למכור את המדינה לתומכי טרור אנטי ציוניים בתנועה האיסלמית ואז, כדי לדאוג בציניות לעתיד הפוליטי שלה בימין, לזרוק עצם להתיישבות ולחשוב שאנחנו מספיק טיפשים כדי לקנות את זה".

עוד הוסיף: "ככה זה היה אחרי שמכרה את מפתחות זכות השיבה למנסור עבאס ואז ניהלה מו"מ דמה עם שמחה רוטמן כדי לשחק אותה שהיא מנסה לתקן. כמובן ברגע האחרון היא חזרה שוב לזרועותיו של עבאס כדי לשמור על שלמות הממשלה, ולעזאזל הרוב היהודי במדינה.

ככה זה בשבוע שבו היא נכנעת לרע"מ ומאשרת את "חוק החשמל" שיחבר עשרות אלפי בתים לא חוקיים של ערבים בנגב ובגליל לחשמל ויתן זריקת עידוד מטורפת להמשך ההשתלטות שלהם על עוד ועוד שטחים, ואז מוציאה ספין שהיא תפעל שהחוק יאפשר לחבר גם את ההתיישבות הצעירה לחשמל.

ככה זה בשבוע שבו היא נכנעת שוב לרע"מ ומאשרת הקמה של שלושה ישובים חדשים לבדואים בנגב, שיעבירו להם עוד למעלה מעשרת אלפים דונם! בלי שום הסדרה שתוודא שתושבי הפזורה יכנסו לישובים האלה, ואז, "בתזמון מקרי", מאשרים פתאום את כינוס מועצת התכנון העליונה ביהודה ושומרון כדי לאשר בניה בהתיישבות, תוך יצירת תקדים ראשוני ומסוכן לפיו בכל פעם שמאשרים בניה ליהודים ביהודה ושומרון צריך במקביל לאשר גם בניה לערבים שמתכננת הרשות הפלשתינית כדי לקבוע עובדות מסוכנות בשטח.

וככה זה בשבוע שבו היא נכנעת שוב לעבאס ומשנה את נוסחאות מענקי האיזון כדי לקחת תקציב מהישובים היהודים ולהעביר מיליארדים לרשויות הערביות, ומשם לארגונים של התנועה האסלמית ולטרור, ואז מספרת שהשינוי יצ'פר בכמה גרושים גם רשויות ביהודה ושומרון וחושבת שבזה היא משתיקה את הביקורת ומלבינה את מכירת המדינה לתנועת אחות של חמאס.

על זה נאמר "לא תביא אתנן זונה ומחיר כלב בית השם אלוקיך". כשאדם עושה דבר רע וחושב שהוא מלבין אותו באמצעות שימוש במה שהוא הרוויח ממנו לדברים טובים אומרים לו – לא, תודה".

"שקד מוסיפה חטא על פשע"

סמוטריץ' המשיך לתקוף את שקד והסביר כי היא שקד נמצאת עמוק עמוק בשמאל: "מה ששקד לא מבינה זה שבכך היא רק מוסיפה חטא על פשע, ומעליבה את ההתיישבות, המתיישבים, והאינטילגנציה של כולנו. הניסיון לייצר סימטריה מעוותת בין הבניה הבלתי חוקית של הערבים בכל רחבי הארץ להתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון משקפת אבדן עשתונות ערכי ובלבול עמוק בין טוב לרע ובין אור לחושך. הסימטריה הזו מתנכרת לערכי הציוניות הבסיסיים ביותר, עושה עוול גדול להתיישבות ולמתיישבים, וממחישה עד כמה שקד וחבריה הלכו לאיבוד עמוק עמוק בשמאל – תפיסתית ומנטאלית".

לבסוף, סמוטריץ' התייחס לפרשנויות בעיתונים וכתב: התקווה שהיא מנסה למכור היא שהיא תפיל את הממשלה אחרי תקופת בנט ותמנע מלפיד להפוך לראש ממשלה. ככה היא קונה לעצמה עוד שנה וחצי של אחיזת החבל בשתי קצותיו. להמשיך ליהנות ממנעמי השלטון של הממשלה האנטי ציונית הזו אבל לשמור לעצמה נתיב מילוט לעתיד פוליטי ביום שאחרי.

אלא שגם זו אחיזת עיניים. אם שקד תפרוש בעוד כשנה וחצי לפיד ושותפיו יכניסו במקומה בלי למצמץ את הרשימה המשותפת. שקד פתחה להם את הדלת לרווחה והפכה הישענות על תומכי טרור אנטי ציוניים לדבר נורמלי ומקובל בשמאל. אם לשקד מותר לשבת עם עבאס, ללפיד ומרצ מותר לשבת עם המשותפת. וזה הפשע הגדול ביותר שחבריה והיא גרמו בהקמת הממשלה הזו ובמחירים הבלתי נסבלים שהם משלמים עליה לתנועה האסלמית. פשע שעלול להביא חלילה לסופה של המדינה היהודית".

במשפטו האחרון סמוטריץ' טען כי הימין צריך להוקיע את שקד ולא למחול לה: "אם הימין חפץ חיים הוא צריך להוקיע את שקד ושותפיה ולהבהיר להם ודרכם לכל מי שיבוא אחריהם שיש מעשים שאין עליהם מחילה".

כזכור, אמש, שקד תקפה את סמוטריץ בציוץ בטוויטר וכתבה: "כמה שקרים תמשיך להפיץ, מי שהפיל את חוק האזרחות זה אתה, מכרת את ספין ״ההגירה״, חוק החשמל עובר במתווה מצומצם והדרישה לפתוח את מענקי האיזון הגיעה מראשי יו״ש כולל מאיש אמונך ישראל מלאכי שאמר לי: ״אני אסביר לכולם, זו הזדמנות היסטורית, בבקשה תעשי את זה״, במקום לצייץ עצמך לדעת, דבר איתו".

סמוטריץ השיב לשקד: "‏בטוחה שאת רוצה לדבר על שקרים? להגיע להסכמות עם רע"מ ומרצ על האזרחות? שחוק החשמל יעבור ורוב השינוים שרצית להכניס לא אושרו ע"י עבאס? שנכנעת לדרישות עבאס להקמת ישובים חדשים לבדואים בלי הסדרה? תקציבים לתנועה האיסלאמית כמו שלא עברו מקום המדינה?".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים