שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » סמוטריץ' קורא לח"כים לעלות הערב לחומש
הערב ב-21:00
סמוטריץ' פנה לפני דקות אחדות לכלל חברי הכנסת בבקשה שיצטרפו אליו הערב בשעה 21:00 לפתוח את המצור על הישיבה בחומש ולוודא שתלמידי הישיבה יקבלו את שנדרש
יו"ר הציונות הדתית ושר האוצר בצלאל סמוטריץ | צילום: צילום מסך דוברות

בעקבות הכניעה לטרור וחסימת הציר לחומש, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' פונה היום (א') לחברי הכנסת – "שוברים את המצור על הישיבה, עולים לחומש".

כזכור, מאז אמש, יומיים לאחר הפיגוע הנורא, הדרג המדיני החליט לשית מצור על היישוב חומש ולחנוק את קיום הישיבה עד שתחדל להתקיים.

יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' פנה לפני דקות אחדות לכלל חברי הכנסת בבקשה שיצטרפו אליו הערב בשעה 21:00 לפתוח את המצור על הישיבה בחומש ולוודא שתלמידי הישיבה ימשיכו לקבל אוכל, מצרכים וביגוד חם כרגיל ועל מנת לחזק את תלמידי הישיבה בחומש.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' : "ממשלת ישראל מנוהלת בידי 'שלום עכשיו'. תגובה רופסת כזאת לא ראינו מאז ימי אוסלו. חסימת הציר לחומש לעליית יהודים והמצור שנועד לחנוק את הישיבה בתגובה לפיגוע זו בושה וחרפה ומהווה פרס לטרור. נעלה ליישוב כדי להיות עם התלמידים ואני קורא לחברי הכנסת מכל סיעות הבית שהציונות וההרתעה הישראלית חשובים להם להצטרף אלינו לפתיחת המצור על חומש.

למקרים כאלו בדיוק נועדה חסינות חברי הכנסת.

הערב בשעה 21:00 ניפגש בשער של היישוב שבי שומרון. במקום יהיה אוטובוס ממוגן עבור חברי הכנסת". אמר סמוטריץ'.

גם ח״כ אורית סטרוק אמרה הבוקר ב׳קול ברמה׳: "אני מודיעה שאם לא יאפשרו לבחורי הישיבה לחזור לחומש אנחנו חברי הכנסת נבוא לשם עוד היום להיות במקומם".

כזכור, הבוקר כוח מג"ב פינה מבנים שהקימו מתיישבים במאחז חומש לאחר רצח יהודה דימנטמן הי"ד, בפינוי פונו 3 מבנים שהוקמו הלילה בחומש, כאשר את המבנים הקיימים הותירו על כנם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים