שיתוף
תגובות
חדשות » סמנכ"ל הכספים לשעבר בארגון טראמפ הודה בביצוע הונאה
ארגון טראמפ
סמנכ"ל הכספים לשעבר בארגון אלן וייסלברג, היה קרוב לנשיא טראמפ במהלך הקריירה העסקית שלו לפני שנכנס לפוליטיקה, הודה בסעיפי האישום נגדו בגין הונאה ארוכת שנים
תגיות:
דונלד טראמפ | צילום: Evan El-Amin, שאטרסטוק

שבוע אחרי הפשיטה על אחוזתו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, הוא סופג מכה נוספת בפרשה שאינה קשורה אליו ישירות אלא לכתב האישום נגד "ארגון טראמפ" שאותו הקים, כך נודע ל״ישראל היום״. 

סמנכ"ל הכספים לשעבר בארגון אלן וייסלברג, שהיה למעשה אחד האנשים הקרובים ביותר לנשיא טראמפ במהלך הקריירה העסקית שלו לפני שפנה לפוליטיקה, הודה בסעיפי האישום נגדו.

וייסלברג הודה שעמד מאחורי מערכת הונאה מקיפה שבמסגרתה הוענקו הטבות מפליגות לבכירי החברה שהקים הנשיא לשעבר, ובכך למעשה הועלמו מיסים בהיקף גדול. סעיפי כתב האישום כוללים זיופים במסמכי תאגיד ובזיזה בגלל שלטענתו החברה הונתה את רשויות המס במשך כ-15 שנה.

נגד טראמפ מתקיים הליך אזרחי בסוגיות הקשורות בעקיפין לאי סדרים לכאורה שהיה אחראי עליהם בתוקף היותו ראש הארגון, אך הוא אינו מופיע בכתב האישום הנוכחי. לאחרונה העיד בשבועה בהליך האזרחי, אך בחר להשתמש בזכות השתיקה החוקתית המוקנה לו כדי לא לענות על מרבית השאלות. 

לטענת התביעה, ווייסלברג התחמק מתשלום מיסים של לפחות 1.76 מיליון דולרים, עבור השכרת דירה במנהטן וליסינג של מכוניות יוקרה ותשלומי שכר לימוד, בעוד שהנשיא לשעבר דונלד  טראמפ היה זה שחתם על חלק מהמסמכים. 

ארגון טראמפ עצמו עומד למשפט בגין סעיפים דומים של הונאה. כזכור, לאחרונה טראמפ עלה לכותרות בפרשה שאינה קשורה, כאשר סוכנים של ה-FBI פשטו על אחוזתו בפלורידה במטרה להשיג מסמכים שהחזיק לכאורה ללא רשות מאז שעזב את הבית הלבן. בין היתר עלה החשד שהחזקת החומרים, שחלקם אסורים או קשורים לנשק גרעיני כנראה, היא הפרה של חוק הריגול בארה"ב, אף שלא ברור באילו סעיפים מדובר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים