שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » סמסונג משיקה את Galaxy Fold 2 – והמחיר?
סקירה טכנית
סמסונג משיקה את הגלקסי פולד 2, שיהיה מכשיר חזק יותר ומשודרג יותר מקודמו, אך בד בבד דק ועמיד יותר מאחיו המבוגר • לישראל הוא צפוי להגיע בגרסת ה-256 ג"ב
גלקסי פולד החדש | צילום: Karlis Dambrans, שאטרסטוק

סמסונג חשפה השבוע את הגלקסי Z Fold 2 – הדגם השני של המכשירים המתקפלים שלה. החידושים העיקריים הם מסך חיצוני גדול יותר ומסך ראשי מעט יותר גדול מקודמו, קצב רענון גבוה ומצלמה איכותית יותר מזו של הדגם הראשון של הפולד.

בחזיתו של המכשיר במצב סגור, נפגוש עכשיו מסך בגודל 6.2 אינץ', עם פאנל מסוג Super AMOLED, ברזולוציית +HD ובפריסה של 2260 על 816 פיקסלים. יחס התצוגה מסתכם ב-25 על 9, כאשר בחלקו העליון נמצא את חור המצלמה מסוג Infinity-O ופאנל התצוגה עצמו תומך בהצגת תכנים בתקן +HDR10 עם קצב רענון של 60 הרץ.

בפתיחת המכשיר במעבר למצבו הפתוח של הפאבלט, מגדילה סמסונג את המסך ל-7.6 אינץ' (לעומת 7.3 אינץ' בדור הקודם), עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2208 על 1768 פיקסלים.

בגזרת המעבד, נמצא את ה-Snapdragon 865 Plus, הכולל 8 ליבות. בנוסף, נוכל לפתוח מספר רב של יישומים באמצעות שימוש ב-12 ג'יגה-בייט של זיכרון ראם, יחד עם 256 או 512 גיגה-בייט של נפח אחסון. עם זאת, הדגם היחיד שיהיה זמין בישראל יציע אחסון בנפח 256 GB.

הפולד החדש יפעל עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, יחד עם ממשק משתמש של OneUI 2.5, כאשר הסוללה הרצה מאחורי הקלעים מגיעה כזוג סוללות בקיבולת של 2250 מיליאמפר/שעה, מה שמביא אותנו לקיבולת סוללה כוללת של 4500 מיליאמפר/שעה. טעינת המכשיר מתבצעת בכבל type c.

בדומה למכשירי ה-S האחרונים, גם הפולד 2 יאפשר הטענת מכשירים אחרים באמצעות התממשקות בין המכשירים.

הפולד הראשון עשה בעיות קשות לסמסונג, לאחר שבתקופת ההרצה המכשיר נשבר באזור הקיפול של המכשיר – מה שהצריך את החברה להחזיר את המכשירים בריקול ולחזק משמעותית את המכשירים. כעת, מציגה סמסונג מספר שיפורים המתבססים על נסיון העבר בדגם החדש, כאשר היא משלבת חלק חדש המוטמע מתחת למתכת בשם UMC (ר"ת של Under-Metal Cushion), על מנת לחזק את מבנה התצוגה והמכשיר.

בנוסף, בנתה סמסונג את התצוגה באמצעות שימוש בשכבה עבה יותר של פולימר המתיישב על הזכוכית הדקיקה (UTG), כך שהמבנה כולל כעת שכבת פולימר עבה, שכבת זכוכית, פאנל תצוגה ואת רכיב ה-UMC.

במסגרתו הימנית נוכל למצוא את סורק טביעות האצבע מתחת לכפתורי ויסות הווליום, כשמסגרתו העליונה מאחסנת את גריל הרמקול ומיקרופון ומסגרתו השמאלית מכילה את מגירת הסים.

סמסונג הפכה את עובי המכשיר לדק יותר, וזה מסתכם כעת ב-6 מ"מ בלבד בצד המסך, אך ממשיך בעובי של 6.9 מ"מ בחלק של המסגרת, כמו ב-Galaxy Fold הראשון. כמו כן, החברה גילתה כי שימוש במערך ניקוי דומה לזה הנמצא בשואבי אבק יכול לעזור ל-Galaxy Z Fold 2 להתמודד מול אבק וחלקיקים קטנים היכולים להיכנס לתוך ציר הקיפול הראשי.

את המכשיר ניתן יהיה להשיג בצבעים ברונזה ושחור, והוא צפוי להימכר בארה"ב בתג מחיר מופקע של 1,999 דולר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים