שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » סמסונג תשיק בסוף החודש את מכשיר הדגל שלה
נוט 20
במסגרת ה-Unpacked של סמסונג, היא תשיק מכשיר חדש, שעדיין לא ברור אם יהיה חלק מסדרת האולטרה או הנוט, אך מדובר במכשיר חזק עם עיצוב דומה למכשירי הנוט ודגמי s20
הודלף במכוון באתר הרשמי. גלקסי נוט 20 | צילום: סמסונג

דומה כי גם מגיפה לא תעצור את ענקית הסלולר סמסונג, כאשר היא משתדלת לא להישאר מאחור וכל כמה חודשים קצרים משחררת דגם חדש. אין ספק שרבים מחכים לדגם הנוט שמשמש רבים מעין 'פאבלט' (phone & tablet) לצורך עבודתם.

בחברת סמסונג ישיקו את ה- Galaxy Note 20, באירוע ה- Unpacked הקייצי שלה כמתוכנן, כמובן במתכונת וירטואלית. ולמרות שיש כמעט חודש שלם עד לתאריך ההשקה ההדלפות והדיווחים מהשבועות האחרונים כבר חושפים לא מעט.

הנוט החדש, צפוי להיות סוג של גירסה משודרגת של סדרת ה-Galaxy S20. טיזר שנחשף על ידי סמסונג הלילה (ג’) מציג את ה- S-Pen המפורסם של ליין הנוט, ומאשש את ההדלפות שיצאו בשבוע שעבר.

אולי במכוון או שלא במכוון, אך העמוד הרשמי של מכשיר ה-Note 8 באתר הרוסי, אוקראיני והסיני של סמסונג, לפתע הציגו תמונות של מכשיר שטרם הושק עם עיצוב דומה לזה של מכשירי ה -S20 שהושקו בפברואר, אך כמובן עם העט המפורסם ומערך צילום שמזכיר מאוד את זה של מכשירי ה-S 20, אבל צבע המכשיר שנחשף תואם לחלוטין את צבע הנחושת, או Gold, או Mystic Bronze , כמו שאוהבים לקרוא לו בהדלפות שמוצג בטיזר הקצרצר.

באופן מוזר, בשנה שעברה הפתיעה סמסונג עם שתי גרסאות למכשירי ה-Note 10, והשנה היא חרגה מליין הגלקסי הרגיל כשהציגה את מכשיר ה- Galaxy S20 Ultra, בעל מפרט עוצמתי במיוחד ומחיר מוגזם למדי, וטרם ברור אם המכשיר החדש יצטרף לסדרת האולטרה או ישאר בשם note.

המכשיר צפוי להגיע עם המפרט המתקדם של דגם האולטרה, עם מעבד ה-Snapdragon 865 של קוואלקום, וכנראה מעבדי אקסינוס של סמסונג בשאר השווקים. 

מסך הנוט 20 צפוי להשתדרג לקצב ריענון של 120 הרץ, כך שהוא יציג אנימציות בצורה חלקה יותר ויתרום לתחושת המהירות של המפרט. סמסונג נוטה לשדרג במעט את יכולות ה-S-Pen  בכל שנה, אך במקרה הזה, טרם דלף כל מידע עליו.

משתמש טכנולוגי טען בטוויטר כי יצא לו להשתמש במכשיר, והעיצוב נשאר דומה עם מצלמת הסלפי במרכז המסך, אך מקום העט והרמקול הפכו צד ושונו לצד שמאל של המכשיר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים