שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סער: "אני עובד על עוד סדרת חוקים"
גדעון סער | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים גדעון סער התייחס בפתח ישיבת סיעת תקווה חדשה לנושאים העומדים על סדר היום של הכנסת. סער התייחס לנושא העברת התקציב ואמר: "העברת התקציב בחוק ההסדרים- הדבר החשוב ביותר בכדי לסיים את המשבר הפוליטי הממושך בתולדות ישראל – משבר של שלוש שנים – ולהתחיל להחזיר את ישראל לפסים של יציבות פוליטית וכלכלית. הממשלה עשתה את זה.

"ועכשיו ועדות הכנסת ומליאת הכנסת צריכות לעשות את זה. זה מה שהציבור רוצה. בתקציב יש הרבה בשורות חברתיות: תוספת משמעותית לגמלת השלמת הכנסה לאזרחים ותיקים הבטחת בחירות של "תקוה חדשה". תוספת תקציבית לקצבאות הנכות. תקציבים למאבק באלימות בכלל ולאלימות במשפחה בפרט. העלאת המענק השנתי לניצולי שואה ועוד".

"בחוק ההסדרים יש מהלכים חשובים להורדת יוקר המחייה: הרפורמה ברגולציה. הרפורמה ברישוי עסקים. רפורמה בהתחדשות עירונית ועוד".

"אני קורא לכולם להתגייס לצורך העברת התקציב בחוק ההסדרים. זה מה שצריכה הכלכלה הישראלית! זה מה שמצפה הציבור".

"אתמול הממשלה קיימה דיון חשוב מאוד בתוכנית לטיפול באלימות המשתוללת במגזר הערבי. אחרי שנים ארוכות של הזנחה שהביאו להתדרדרות חמורה בביטחון הפנים ובמשילות – כל המערכות מתכווננות למאבק משותף ונחוש בפשיעה החמורה".

"הגענו היום להסכמה שכוללת את כל סיעות הקואליציה על נוסח התיקון בנוגע להרחבת סמכויות החיפוש של המשטרה. נחוקק הוראת שעה לשנה וחצי- תקופה קצרה יותר מכפי שרצינו בתחילה- כדי שאפשר יהיה לבחון את הדברים".

"אני עובד על עוד סדרת חוקים ואביא אותם בהקדם לאישור הממשלה והכנסת. אנו חייבים לחולל מפנה במאבק בפשיעה המשתוללת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים