שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סער הבטיח לפעול להנגשת מערת המכפלה
בהשתדלות ח"כ מעוז
ח"כ אבי מעוז פנה בפתיע לשר המשפטים גדעון סער בבקשה לקדם את הנגשת מערת המכפלה לאנשים בעלי מוגבלויות, בתור הממונה על הנציבות לאנשים עם מוגבלויות
אבי מעוז | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב
ח"כ אבי מעוז בשאילתא |
צילום: ערוץ כנסת

ח"כ אבי מעוז פנה בפתיע לשר המשפטים גדעון סער בבקשה לקדם את הנגשת מערת המכפלה לאנשים בעלי מוגבלויות, בתור הממונה על הנציבות לאנשים עם מוגבלויות. השר סער הבטיח לקדם את הנושא ולשוחח עם שר הביטחון בני גנץ, שלדברי ח"כ מעוז "מונע/מעכב" את ההנגשה.

ח"כ מעוז פנה לשר המשפטים סער בעת שנאם במליאה, בשאלה בהמשך לשאילתה דחופה ששלח אליו "כמי שממונה על הנציבות לאנשים עם מוגבלויות, מדוע לא יפעיל את סמכותו על שר הביטחון שמונע/מעכב את הנגשת מערת המכפלה לבעלי מוגבלויות".

ח"כ מעוז הסביר כי "לפי הבנתי הכל מוכן לתחילת עבודות, ומחכים לאישור שר הביטחון. הגיע הזמן שמערת המכפלה, מקום קבורת אבותינו ואמותינו, יונגש לאנשים עם מוגבלויות".

שר המשפטים סער השיב כי הוא מכיר היטב את הנושא "פעלתי הרבה, גם בועדת חוץ וביטחון לדחוף קדימה את הנושא, גם בתכנון".

השר הבטיח לדבר עם שר הביטחון בני גנץ "אין שום ספק שהנגשת מערת המכפלה זה דבר בעל חשיבות הומנית. אגב לא רק ליהודים, שמגיעים רבים רבים, אלא גם למוסלמים. אין שום סיבה שאותו מעליון שכל כך הרבה שנים נאבקים על התקנתו לא יותקן, ואני מתכוון לשוחח בעניין עם שר הביטחון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים