שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "סער ובנט יישבו תחתיי אחרי הבחירות"
לפיד טוען
יו"ר יש עתיד אמר כי החרמות של סער ובנט הם "אמירות של קמפיין" ואחרי הבחירות הם יידעו לעבוד יחד. דיווח: חברי יש עתיד התבקשו לרכך את המסרים נגד גנץ
תגיות:
יאיר לפיד | צילום: אלעד גוטמן

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד מתייחס לעצמו לראשונה במערכת הבחירות כמועמד לראשות הממשלה ואומר כי לאתר 'כל אל נאס' כי החרמות של בנט וסער הם סתם "דיבורים של קמפיין". לדבריו, "אלו משפטים שנאמרים בשביל להרוויח איזו נקודה או שתיים. יום אחרי הבחירות יושבים ומדברים. אלה (סער ובנט) אנשים שאני מכיר ויודע לעבוד איתם. יהיה בסדר".

בתוך כך, ב'כאן חדשות' דווח כי חברי כנסת ביש עתיד טוענים כי התבקשו לרכך את המסרים שלהם נגד בני גנץ וכחול לבן בשל קרבתם לאחוז החסימה. זאת לאחר שבמשך שבועיים הדגישו חברי כנסת ביש עתיד את הצורך בפרישת כחול לבן מהץמודדות בבחירות.

על פי ההערכות ההחלטה של יש עתיד נובעת מהחשש מאיום כחול לבן שלא להמליץ על יאיר לפיד לנשיא המדינה אחרי הבחירות כמועמד לראשות הממשלה. חבר הכנסת אלעזר שטרן מיש עתיד אמר בתוכנית כי "אנחנו מקווים שגנץ ייקבל החלטה הנכונה בזמן הנכון. כשהוא התנדנד אמרנו לו: 'אתה פוגע בכולם'. מבחינתנו אין ספק שהוא ימליץ לנשיא על לפיד".

מהליכוד נמסר כי "בבחירות הקרובות אתם תחליטו מי יהיה ראש הממשלה הבא: לפיד או נתניהו. אל תצביעו למפלגות אחרות, אל תשארו בבית, כי תקבלו את לפיד כראש ממשלה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול בסרטון קמפיין: "מישהו ראה את יאיר לפיד? לפיד מסתתתר כי הוא לא רוצה שתדעו שהשאלה היחידה בבחירות האלה היא מי יהיה ראש הממשלה הבא: נתניהו, או לפיד? לפיד מסתתר מאחורי פוליטיקאים אחרים, שגם הם מסתירים את העובדה שלפיד יהיה ראש ממשלה בממשלה איתם".

"אבל דבר אחד אי אפשר להחביא: אם תצביעו למפלגות אחרות – לפיד יהיה ראש ממשלה. אם תשבו בבית ולא תבואו להצביע ליכוד – לפיד יהיה ראש ממשלה".

"כשתלכו לקלפי, אתם תקבעו: מי ימשיך להביא מיליוני חיסונים? מי יביא עוד הסכמי שלום היסטוריים? מי ימשיך לבלום את איראן שלא תהיה לה פצצה גרעינית? מי יזניק את הכלכלה שלנו לשיאים חדשים? נתניהו – או לפיד?"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים