שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סער חושף: "נתניהו הציע לי להיות ראש ממשלה"
"אם הייתי רוצה"
שר המשפטים מפתיע: "הרב חיים קנייבסקי, הוא אדם שלימוד התורה הוא האידיאל של חייו. מבחינתי הוא הסמל של לימוד התורה בדורנו"
גדעון סער | צילום: עודד קרני

יו"ר תקווה חדשה, סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, גדעון סער בריאיון חג לרדיו קול ברמה: "הציבור הישראלי רוצה להעמיק בשורשים היהודים שלו, ובמקביל חושש מכפיה. לטעמי אין במערכת החינוך מספיק הטמעה של היהדות, כשאני הייתי שר חינוך ניסיתי לקדם במערכת החינוך יותר לימודי יהדות".

סער מספר "למדתי במשך שנים חברותא עם הרב משה שפירא זצ"ל. הייתי יוצא אליו בזמן דיוני הצעות האי אמון וחוזר להצבעה. למדנו הרבה מאוד רמב"ם. בנוסף, למדנו פרקי אבות וגמרא. אחרי שהוא נפטר המשכתי ללמוד עם אדם אחר. בשנה האחרונה היה קצת קשה ללמוד, אבל המשימה שלי לשנה הבאה לחדש את הלימודים".

ברגע של גילוי לב חושף סער: "ילדיי משלמים מחיר קשה מאוד בעקבות תפקידי. המשפחה נפגעת מאוד, דוד בני גם אומר את זה בקולו. גם אשתי שילמה מחירים קשים".

"הרב חיים קנייבסקי, הוא אדם שלימוד התורה הוא האידיאל של חייו. כאשר אני רואה את הצניעות והמסירות שלו לתורה, אני לא יכול שלא להעריצו. מבחינתי הוא הסמל של לימוד התורה בדורנו", מפתיע השר.

על המהלך הפוליטי שלו הוא מסביר: "כאשר ראיתי שמחנה פוליטי גדול נתן גושפנקה לאי העברת תקציב בשביל לצאת למערכת בחירות רביעית, הבנתי שיש אדם ששם עצמו לפני הציבור. אם הייתי רוצה להיות ראש ממשלה, הייתי יכול לקבל את התפקיד, בנימין נתניהו הציע לי".

לגבי עתיד הוא אומר: "מפלגתי קמה לפני פחות משנה, אנחנו מקיימים דיונים לגבי הליכים דמוקרטיים במפלגה. פתחנו כעת מפקד גדול, אני מרגיש התעוררות גדולה בשטח".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. נתניהו ניסה לחפש "קוף" כפי שזה קרוי בשפת הפשע,הוא היה מציע דבר דומה גם לאלכוהוליסט ברחוב והעיקר שימשיך את עסקיו מאחורי הקלעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים