שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סער: "מחויבים להחלפת שלטון נתניהו"
דוחה את ההצעה
נתניהו הציע לתקווה חדשה רוטציה למשך שנה וחצי. אולם, סער סירב: "נמשיך לפעול בהתאם למחויבותנו". במקביל, צוותי המו"מ של לפיד וסער נפגשים
תגיות:
גדעון סער | צילום: ערוץ כנסת

יו״ר תקווה חדשה, ח״כ גדעון סער, הודיע בטוויטר כי הוא דוח את הצעת הליכוד לרוטציה משולשת על כהונת ראש הממשלה: "עמדתנו ומחוייבותנו היתה ונותרה: החלפת שלטון נתניהו. בהתאם לכך נמשיך לפעול. המלצה חמה לימים הקרובים: התעלמו מספינים".

צוות המו"מ של תקווה חדשה ייוועד עם נציגי יש עתיד בכפר המכביה בצהריים במאמץ להשלים את ההסכם הקואליציוני בין המפלגות. ח"כ עמיחי שיקלי הגיב להודעה של סער: "איזה חזון פורץ דרך, עצוב שהיריבות האישית והאגו שלך גוברים על כל שיקול אחר, איש ימין אתה לא".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע באופן רשמי לסער לחבור לממשלה שבה הוא יהיה ראשון ברוטציה, כולל קציבת כהונה. ב'ווינט' דווח כי אתמול התקיימה פגישה בין יעקב אטרקצ'י, המתווך מטעם נתניהו, לסער.

ב'חדשות 12' דווח כי במסגרת ההצעה, יכהן סער ראשון במשך שנה ורבע כראש הממשלה, אז ימשיך נתניהו במשך שנתיים בתפקיד ובסוף הקדנציה יו"ר ימינה נפתלי בנט יכהן במשך שנה ורבע כראש הממשלה. בנוסף, מציע נתניהו חוק הגבלת כהונות והצהרה שזו תהיה כהונתו האחרונה בתפקיד.

הצעה נוספת היא שסער יכהן שנתיים כשהוא שני ברוטציה. לאור ההצעה של נתניהו לסער, ישיבת סיעת ימינה תידחה לצהריים. בכירים ב'ימינה' אמרו: "הכדור בידיים של סער, בכוחו למנוע ממשלת שמאל". מסתמן כי בנט מוכן להתמנות לשר הביטחון ושסער יכהן כראש הממשלה. כעת מחכים להחלטה של תקווה חדשה. גורמים בימינה אמרו כי "אם סער ישיב בחיוב – תקום ממשלת ימין".

בעקבות ההצעה, החליטו בסיעת ימינה לדחות את ישיבת הסיעה שהייתה אמורה להתקיים בשעה ב-10:00 לשעה 14:00 בצהריים. בלשכת נתניהו מעריכים שממשלת בנט-לפיד עם המרכז-שמאל היא כמעט עובדה מוגמרת, וההצעה הזו מגיעה כניסיון אחרון למנוע אותה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים