שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "סער ממשיך את הדרך של נתניהו"
בנט תוקף
השרה פנינה תמנו שטה: "לא מביאים תקציב מדינה! למי זה? לאנשי כחול לבן? ההפרה הבוטה של ההסכם מלמדת עם מי יש לנו עסק ולכן אנחנו עם הליכוד לא נשב יותר"
נתפלי בנט | צילום: אתר הכנסת

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט התראיין לעיתונאי ניצן קידר בוועידה השנתית של קבוצת 'בשבע' ישראל 2030 במתחם דיזיין סיטי במישור אדומים. במהלך הראיון התייחס בנט להחלטת בצלאל סמוטריץ' לרוץ ברשימה נפרדת ואמר "בצלאל בחר לצאת לדרך נפרדת וזו זכותו. ימינה היום היא הבית של הציונות הדתית וגם הבית של עם ישראל. אפשר וחובה גם לדאוג לפרנסה של כלל עם ישראל וגם לדאוג לערכים שעליהם גדלנו. מי שיפקיר את עם ישראל בזמן שהוא במצוקה לפרנסה, יגלה שעם ישראל מפקיר אותו בזמן שהוא במצוקה לגירוש מביתו"

כמו כן תקף בנט את גדעון סער ואמר: " סער ממשיך את הדרך של נתניהו – פוליטיקה בלי להציע תוכניות". על מפלגת תקווה חדשה הוסיף בנט: "מפלגת הפליטים והמתוסכלים של אנשים שעד לפני דקה ישבו והגנו בלהט על נתניהו. אני זה שלא נכנסתי לממשלת נתניהו, אני הייתי האופוזיציה. לא סער, לא אלקין שהיה שר המים והסביר כמה נתניהו מופלא, ולא הנדל והאוזר שרקחו את ההסכם להנשמה מלאכותית של הממשלה הנוראה הזו. הם היו מחבקי נתניהו".

על תוכנית אפס הדבקה למיגור הקורונה אמר בנט: " בתוכנית שאני מציג, תוך עשרה ימים החיים של חצי מאזרחי ישראל יחזרו לקדמותם. תוך מספר שבועות כל מדינת ישראל תהיה נקייה מקורונה".

שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה בוועידת ישראל 2030 של קבוצת בשבע "לא מביאים תקציב מדינה! למי זה? לאנשי כחול לבן? ההפרה הבוטה של ההסכם מלמדת עם מי יש לנו עסק ולכן אנחנו עם הליכוד לא נשב יותר" עוד הוסיפה השרה כי נאבקה להמשיך ולאפשר עלייה גם בתקופת הקורונה וענתה למבקרים "חשוב לי להדגיש אני שרת העלייה והקליטה של כל עם ישראל, של כל יהודי העולם"

השרה תמנו שטה התראיינה לעיתונאי שילה פריד במסגרת ועידת ישראל 2030 של קבוצת בשבע שנערכה בדיזיין סיטי במישור אדומים. לדברי השרה היא גדלה בבית ליכודניקי ועתה היא קובעת בצער כי "אחרי שבחרנו ללכת לממשלה הזו מתוך מקום של אחדות בתקופת חירום כדי לשרת את אזרחי מדינת ישראל. ולראות את ההתנהגות כאילו היה מדובר בעסק פרטי ולראות איך חונקים את תקציבי המדינה, לא מביאים תקציב מדינה! למי זה? לאנשי כחול לבן התקציב? זה לאזרחים, זה לחינוך, זה לרווחה, כל הדברים האלה. הדבר הבסיסי הזה, ההפרה הבוטה של ההסכם מלמדת עם מי יש לנו עסק ולכן אנחנו עם הליכוד לא נשב יותר". שרת העלייה והקליטה גם הגיבה לביקורת כלפיה כאילו היא שמה דגש מיוחד על העלייה מאתיופיה "חשוב לי להדגיש אני שרת העלייה והקליטה של כל עם ישראל, של כל יהודי העולם שרוצים להגיע הביתה כמובן שעם הדגשים מיוחדים כאשר צריך להביא החלטות ייחודיות שנוגעות לעלייה מאתיופיה ולא רק למשל בני המנשה שמאז 2017 הנושא הזה היה תקוע אני הובלתי לכך שיתחילו להעלות עוד הפעם את בני המנשה". בהמשך דבריה ציינה כי לאורך כל הדרך נאבקה על מנת שלא לסגור את השמיים בפני מי שמבקשים לעלות לישראל וציינה "לפני כשבועיים דנו על סגירת שמי ישראל וגם היום אנחנו עדיין עם שמים סגורים הייתי היחידה שהצביעה נגד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים