שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סער: "לנהל את ההליך בלי פוליטיקה"
משפט נתניהו
יו"ר תקווה חדשה על הדיון במשפט נתניהו: "זה יום קשה לכולם וזה יום קשה למדינת ישראל". השרה רגב: "מצפה שבית המשפט ידחה את דיוני ההוכחות עד אחרי הבחירות"
גדעון סער | צילום: קמפיין תקווה חדשה

יו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער, שאמר בעבר כי אין מניעה לראש הממשלה לכהן במקהיל למשפטו, התייחס הבוקר לדיון בבית המשפט בנוכחות נתניהו ואמר כי "זה יום קשה לכולם וזה יום קשה למדינת ישראל. זה נושא שפוליטיקאים מכל הצדדים לא צריכים להתערב בו. צריך לאפשר לנהל את ההלוך השיפוטי בלי התערבות פוליטית משום צד שהוא ובלי שום סוג של לחצים פוליטיים".

שרת התחבורה מירי רגב כתבה בפייסבוק: "ראש הממשלה נתניהו, אנחנו אומנם לא איתך פיזית, אך אנחנו איתך מרחוק – מחזקים אותך, ותומכים בך. כמו רבים בציבור אני מאמינה בחפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומאמינה שגם תוצאות הבחירות יביאו זאת לידי ביטוי, עם ניצחון הליכוד בלמעלה מ-40 מנדטים. בעזרת ה׳ נעשה ונצליח".

רגב הוסיפה: "אני רוצה להודות למאות פעילים שהתקשרו אליי במהלך הימים האחרונים וביקשו שנלך יחד לחזק את ראש הממשלה כפי שעשינו בעבר. לצערנו, התחלואה הגבוהה והמציאות של משבר הקורונה הביאה את ראש הממשלה לקרוא לכל אחת ואחד מאיתנו באופן אישי לשמור על הכללים ולהימנע מהגעה הבוקר לבית המשפט. אני מצפה שבית המשפט ידחה את דיוני ההוכחות עד אחרי הבחירות על מנת למנוע התערבות בתהליך הבחירות".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד: "מאחל לראש הממשלה שייצא נקי בדינו ושכל המקטרגים והמשטינים יפלו לפניו. ויש גם גימטריה: "כָּל כְּלִי יוּצַר עָלַיִךְ לֹא יִצְלָח וְכָל לָשׁוֹן תָּקוּם אִתָּךְ לַמִּשְׁפָּט – תַּרְשִׁיעִי" (ישעיה נד) = 3573 = ראש הממשלה נתניהו מביס בנוק אאוט את מנדלבליט בכל האישומים התפורים נגדו".

חה"כ ניסים ואטורי בפייסבוק: "היום זהו יום עצוב לדמוקרטיה. לא רק כליכודניק, כאזרח שמגדל את ילדיו במדינה הזו, במדינה האהובה שלנו. יום בו מתקיים מהלך שכל כולו נסיון להשתלט על השלטון באמצעות דרכים לא דמוקרטיות".

יו"ר עוצמה יהודית והמועמד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר: "משפטו של ראש הממשלה הבוקר הוא תוצאה של הפקרת שלטון החוק במשך שנים ארוכות בידי מפלגות השמאל, שהעניקו כוח אדיר לפרקליטות וליועץ המשפטי לממשלה. בכנסת הקרובה נפסיק את שלטון הפקידים ואת הכוח הבלתי מוגבל של היועץ המשפטי לממשלה. כמו כן נגן על מעמדו של ראש הממשלה ונחוקק חוק צרפתי כיאה למדינה דמוקרטית אשר מאפשרת לראש הממשלה לתפקד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים