שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סער: "נתניהו – כישלון מנהיגותי וניהולי מוחלט"
צפו במתקפה
יו"ר תקווה חדשה לקראת הסגר: "נתניהו נוהג לטפוח לעצמו על השכם על הבאת החיסונים, אך החיסונים אותם מממנים אזרחי ישראל, מחולקים בברדק ובקומבינות
גדעון סער | צילום: עודד קרני

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער במתקפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הסגר: "אזרחי ישראל, ערב הכניסה לסגר נוסף חייבים לומר את האמת- לא היינו אמורים להגיע לסגר הזה. אזרחי ישראל וכלכלת ישראל שילמו מחירים כבדים כדי שלא נגיע לסגר הזה. יש ענפים שלמים שעוד לא נפתחו מהסגר השני, ומאות אלפי אזרחים שעוד לא חזרו לעבודתם".

"בידי מדינת ישראל יש כלים שיכלו למנוע את הסגר הזה. אבל ממשלת ישראל איכזבה. נתניהו נכשל כישלון מנהיגותי וניהולי מוחלט. הכלכלה קרסה. שנת הלימודים נהרסה. עשרות אלפי עסקים התרסקו. אמון הציבור אבד. והיום – שוב עומדים אזרחי ישראל לשלם מחיר כבד על כישלונות ממשלתם. אין דוגמא אישית. אין ניהול. אין תוכנית. אין סדר. ואין לקיחת אחריות".

"זה יכול היה להמנע. אפשר היה לפעול אחרת. הממשלה סרבה לבצע בדיקות כלל ארציות, כפי שהצעתי, ולהוריד את התחלואה באמצעים הרבה פחות קטלניים לכלכלה ולחברה מסגר. לא התקיימה אכיפה אפקטיבית במוקדי התקהלות. לא הועברו סמכויות לרשויות המקומיות. לא בלמו את יבוא הנגיף מחו"ל באמצעות בדיקות לשבים בנתב"ג".

"נתניהו נוהג לטפוח לעצמו על השכם על הבאת החיסונים, אך החיסונים אותם מממנים אזרחי ישראל, מחולקים בברדק ובקומבינות ולא לפי אמות המידה שנקבעו. ההימנעות מחיסון עובדי ההוראה עד כה מקוממת, ויש לבצעה מיד – כדי לאפשר חזרה בטוחה ללימודים בהקדם".

"הסגר הוא עובדה. ואני קורא לאזרחי ישראל, לפעול על פי ההנחיות המחייבות. על ממשלת ישראל לאכוף באופן שוויוני את הסגר בכלל האוכלוסייה ובכל חלקי הארץ".

"נתניהו מנסה לצייר תמונה ורודה, אך האמת היא שישראל נכנסת לתקופה קשה. התחלואה תהיה גבוהה עוד יותר לפני שהמצב ישתפר. לצערי, נדע עוד הרבה קורבנות בנפש. כל אחת ואחד מהם – עולם ומלואו. המצב הכלכלי קשה ועוד יהיה קשה הרבה יותר. את הנזקים שנגרמו בשנת הלימודים הזאת ואת הפערים שנוצרו – יהיה צריך לעבוד קשה כדי לתקן".

"דבר אחד ברור: מי שכשל – לא יוכל לתקן. אני מתחייב בפניכם: אם תתנו בנו את אמונכם – אנחנו נצמיח מחדש את הכלכלה. נעביר מיידית את תקציב 2021, לצד רפורמות חיוניות להורדת יוקר המחיה ולחידוש הצמיחה. נחזיר חצי מליון ישראלים לעבודה ונייצר רבע מיליון מקומות עבודה חדשים. נהפוך את האכזבה לתקווה. מי שכשל לא יוכל לתקן. אנחנו פה כדי לתת תקווה חדשה לישראל", דברי סער.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים