שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סער שכר את הקמפיינרים נגד טראמפ
יועצים מארה"ב
יו"ר מפלגת תקווה חדשה שכר יועצים אמריקניים שעבדו בקמפיין נגד טראמפ – בתוך המפלגה הרפובליקנית עצמה. דיווח: סער חייב את עובדי הקמפיין להיבדק בפוליגרף
גדעון סער | צילום: דני שם טוב - דוברות הכנסת

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער שכר את שירותיהם של יועצים אמריקניים, שניהלו קמפיין שמטרתו להביא להפסד של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ – כך דווח ב'חדשות 12'. הארבעה, סטיב שמידט, סטיוארט סטיבנס, ריד גלן וריק וילסון, הם יועצים רפובליקניים שעבדו בעבר עם בוש הבן, מקיין, רומני ושוורצנגר.

על פי הדיווח של עמית סגל, בבחירות האחרונות הם ייסדו את "פרוייקט לינקולן", שמטרתו להביא להפסדו של טראמפ. הם ייסדו את פרויקט, שנועד לשכנע רפובליקנים שהנשיא הרפובליקני לא מייצג יותר את ערכיהם. זה בדיוק מה שסער מנסה לעשות בבחירות האלה למצביעי הליכוד.

ב'כאן חדשות' דווח כי סער הנחה לחייב את כל עובדי הקמפיין בפוליגרף. ההחלטה התקבלה מחשש להדלפות ו"חפרפרת" פנימית. כמו כן, מסמך פנימי חושף את הדרישות של סער מהעובדים. בין היתר הם נדרשים לאשר בדיקות גרפולוגיות של מה שכתבו.

עובדים במטה תקווה חדשה זועמים על הדרישה. לדבריהם, היא באה בהפתעה מוחלטת והם לא ציפו לה. סער דורש לא רק מעובדים זוטרים אלא גם מהבכירים להתייצב לבדיקה במכונת אמת. מהמפלגה נמסר בתגובה כי "מדובר בחלק מסטנדרט העבודה המקובל בעת קבלת עובדים בקמפיין תקווה חדשה, כמו בכל ארגון שמקפיד על אבטחת מידע הדוקה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים