שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » ספר חדש מתורתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו
יָפוּצוּ מַעְיְנֹתֶיךָ
בשבוע הקרוב ישהה ראב"ד מרוקו בארה"ב, לצורך מעקב רפואי, ויערוך סדרת שיעורי חיזוק • הבוקר פורסם על הוצאת הספר החדש "שפכי כמים לבך" מתורתו של האדמו"ר
האדמו"ר רבי ישעעהו פינטו | צילום: שובה ישראל

״…ורוצים אנו שיכתב הכל לדור אחרון ומשתדלים בכל יום לכתוב את כל מה שיש בליבנו ובדעתנו ומה שזכתה שורש נשמתנו, שלא נלך מן העולם ונחסיר מהעולם דברים שראינו ששמענו מאבותינו ורבותינו, ודברים שהם משורש נשמתנו. ומשתדלים לכתוב הכל באימה ביראה ובחרדה, ״שפכי כמים ליבך נוכח פני השם״…

כך אמר הרב פינטו במהלך שיעוריו הרבים, שנמסרים ומואזנים על ידי אלפים ורבבות, כאשר עד היום יצאו תחת ידו של האדמו"ר למעלה ממאה ספרים הכוללים אגרות שיעורים מוסרים ביאורים וחידושים בכל פרד"ס התורה.

כאמור הבוקר פורסם על ספר מוסר ויראה חדש של האדמו"ר הרב פינטו שיצא לאור. שם הספר – 'שפכי כמים ליבך', והוא מכיל 600 עמודים מתורתו ומוסריו, וכולל עובדות נפלאות אותם ראה ושמע מאבותיו והנחיל לדורות. את הספר ניתן להשיג במכון תורת יאשיהו ובמשלוח ישיר במספרים הבאים : 058-5026955 ‭03-7922548‬.

הפרסום על הוצאת הספר הגיע שעה שראב"ד מרוקו עושה את דרכו מקזבלנקה לארה"ב, שם הוא יקיים מסע חיזוק רצוף בשיעורי תורה ומוסר. מסעו של הרב פינטו מגיע למרות חולשתו הרבה ומצב בריאותו, כאשר האדמו"ר צפוי לעבור בארה"ב סדרת בדיקות אצל רופאיו האישיים.

יצוין כי זו הפעם השלישית שהאדמו"ר הרב פינטו מגיע לארה"ב בחודשים האחרונים, וזאת במסגרת מסע חיזוק עולמי, בארה"ב, אירופה, וישראל, כאשר השבוע צפויים להתקיים שיעורי תורה בכל ערב בשעה 17:00 – שעון ניו יורק – וחצות בשעון ישראל. כמו"כ, תתקיים קבלת קהל נרחבת במעונו של הרב פינטו במרכז העולמי של שובה ישראל במנהטן.

בעקבות מצבו הבריאותי תלמידו לערוך משמרות תפילה ולימוד לרפואתו, בכשמונים בתי המדרשות של "שובה ישראל" ברחבי העולם, כשהם קוראים לציבור "להתחזק ביראת שמים ובמצוות ולהתפלל לרפואתו השלמה של מו"ר רבי יאשיהו יוסף בן זרי שליט"א. כל מצווה וצדקה ומעשים טובים חשובים במיוחד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים