שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » סקודה מתחדשת עם היברידית נטענת לאוקטביה
חדש על הכביש
סקודה מתחדשת לקראת שנת 2021 עם שלל גרסאות לאוקטביה • דגם היברידי חשמלי, מתיחת פנים לקודיאק ודגם חשמלי שיושק באירופה וצפוי להגיע לישראל רק ב-2022
תגיות:
מרחיבה את המגוון. סקודה אניאק | צילום: יצרן

סקודה משיקה בימים אלה את דגמי אוקטביה 2021, ביניהן כמה גירסאות מסקרנות.

למי שמצפה כבר מחר לגשת לסוכנות הקרובה לנסיעת המבחן כדאי להתעזר בסבלנות, מאחר שהדגמים החדשים לא יגיעו לארץ לפני תחילת שנת 2021. גרסאות הסטיישן השונות צפויות להגיע בראשית 2021 – אז גם יפורסם מחירן. נכון להיום טרם החליטו בסקודה האם לייבא לישראל את גרסת הטורבו-בנזין 2.0 ליטר 190 כ"ס החזקה יותר והיוקרתית יותר.

גרסה נוספת שצפויה להגיע לישראל במהלך החודשים הראשונים של 2021 היא אוקטביה RS הספורטיבית, שבנוסף להספק העצום של 245 כ"ס, יש לה מכלולים לשיפור היכולת הדינמית והיא מכוילת בהתאם.

כמה חודשים לאחר מכן, במחצית השניה של 2021, אמורה להגיע לכאן גם הגירסה המסקרנת יותר של האוקטביה, היברידית-נטענת, ויחד עמה גרסה דומה של סופרב. לשתיהן אגב, חטיבת כוח זהה. בנוסף, גם רכב הפנאי- שטח 'קודיאק' יגיע לכאן לאחר שיעבור מתיחת פנים.

לחובבי דגם הפאביה צפויה המתנה ארוכה יותר, מאחר שרק במהלך 2021 צפויה סקודה להציג את הדגם החדש של הפאביה, מה שאומר שהיא תוכל להגיע לארץ רק לקראת סוף 2021 או בהתחשב בדחיות בלוחות הזמנים בשל הקורונה, רק בתחילת 2022. מבין דגמי סקודה השונים, הדגם המעניין שמושך את תשומת הלב הגדולה ביותר הוא רכב הפנאי החשמלי 'אניאק', אשר שיווקו יתחיל באירופה כבר במהלך 2021. על אף שהיבואן מעוניין לייבא אותו לארץ כמה שיותר מהר, נראה כי לישראל הוא יגיע רק ב-2022.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים