שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נפתלי בנט מתקרב לנתניהו בהתאמה לרה"מ
סקר
על פי הסקר שנערך על ידי הסוקר מנו גבע עבור'פגוש את העיתונות, גוש הימין ממשיך להוביל עם 66 מנדטים ואילו לגוש השמאל, ליברמן והערבים – 54 מנדטים
בנימין נתניהו | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

סקר 'פגוש את העיתונות' בחדשות 12 שהתפרסם הערב, מגלה כי יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט מתקרב בהתאמה לראשות הממשלה לראש הממשלה נתניהו.

הסקר, שנערך על ידי הסוקר מנו גבע, מעניק 32% תמיכה לראשות הממשלה בנתניהו לעומת28% ליו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט.

על פי הסקר, לו הבחירות היו מתקיימות היום, מפת המנדטים הייתה מתייצבת כלדהלן: הליכוד 28 מנדטים, ימינה 22, יש עתיד 17, הרשימה המשותפת 13 מנדטים, כחול לבן 11 מנדטים, ש"ס, 9, יהדות התורה, 8, ליברמן 7 ומר"צ 6.

גוש הימין על פי הסקר מונה 66 מנדטים, ואילו גוש השמאל, ליברמן והערבים יחדיו מהווים 54 מנדטים.

מי שלא עברו את אחוז החסימה בסקר, הן מפלגות 'העבודה' בראשות עמיר פרץ עם 1.8% תמיכה, דרך ארץ עם 0.6%, הבית היהודי 0.4%, וגשר בראשות אורלי לוי שזוכה ל-0.2% תמיכה בלבד.

בראיון שהעניק הערב התייחס בנט למידת הפופולריות שצבר לאחרונה בשאלת ההתמודדות לראשות הממשלה מול בנימין נתניהו, ובניגוד להתבטאויות שלו בעבר, בהם הצהיר כי הוא רואה את עצמו כמועמד לרה"מ, הפעם באופן מפתיע הסתייג בנט והצהיר כי "כשנגיע לקראת הבחירות אומר במי אני תומך לראשות הממשלה".

בנוסף, סירב בנט להתייחס לשיתוף פעולה כזה או אחר עם יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד. עם זאת, הצהיר כי במקרה של בחירות תתמודד המפלגה במתכונת הקיימת, עם יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ'.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים