שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » סקר: 40% מצוותי הרפואה חוששים להתחסן
החיסון בישראל
1,719 מאומתים חדשים אובחנו אתמול כחיוביים, שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 2.5% • סקר העלה כי 40% מתוך כלל צוותי הרפואה בישראל הודו כי הם חוששים להתחסן
חיסון לשפעת | צילום: BEAUTY STUDIO, שאטרסטוק

1,719 מאומתים חדשים אובחנו אתמול כחיוביים לקורונה. בוצעו כ-69 אלף בדיקות ושיעור הבדיקות החיוביות עומד על 2.5%. מדובר בירידה קלה במספר הנדבקים לעומת יום שני, אז אובחנו 1,850 מאומתים לקורונה. ללא בדיקות סקר, שיעור החיוביים הוא 2.9%.

מנתוני משרד הבריאות עולה, כי 558 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ, 310 מהם במצב קשה. 113 חולים מחוברים למכונות הנשמה. 2,932 חולים נפטרו מאז פרוץ המגפה, ארבעה מהם אתמול.

נתוני הקורונה העדכניים מתפרסמים כשברקע הגעת החיסונים הראשונים לישראל הבוקר. החיסונים של חברת התרופות האמריקנית 'פייזר' יגיעו במטוס של חברת השליחויות DHL הכמות שצפויה להגיע הבוקר לנתב"ג תהיה קטנה מזו שתסופק מחר.

בצל הגעת החיסונים התפרסם היום סקר, ממנו עולה כי 40% מתוך כלל צוותי הרפואה בישראל חוששים להתחסן, מחצית מהציבור חוששים להתחסן וכ-80% חוששים מבטיחות החיסון.

כזכור, הקבינט החליט על הטלת סגר לילי, אך לאחר שהקשיים המשפטיים שההצעה הערימה הוחלט להוריד את ההגבלה מסדר היום של הממשלה.

כמו כן, הוחלט אמש בקבינט הקורונה לפתוח את כל המסחר החל מהיום בבוקר, כאשר 240 קניונים ברחבי הארץ, כמו גם כל השווקים והמוזיאונים יצטרפו לפיילוט למשך שבועיים.

בתוך כך, במשרד ממשיכים לבחון אפשרות לסגר לילי מצומצם רק ביישובים יהודיים לימי החנוכה כדי למנוע התקהלויות במסיבות ואירועי הדלקת נרות – ולאחר מכן סגר לילי ביישובים נוצריים בחג המולד. עם זאת, עדיין לא ברור אם המהלך יעבור משפטית, שהרי בסופו של דבר הוא מצומצם יותר מהסגר הלילי הכולל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים