שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עבאס: "100 מיליון לחרדים", גפני: "לא תודה"
ראש הממשלה האמיתי
גפני אמר: "אני מודה לעבאס. אבל אני לא מבקש ממנו תקציבים. אני דוחה את התקציב מכל וכל. לילדים החרדים מגיע תקציב ממשרדי החינוך והאוצר. זה מתחיל להראות גמ"ח"
ח"כ מנסור עבאס | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

חבר הכנסת מנסור עבאס, יו"ר מפלגת רע"מ הערבית הודיע כי ברצונו להפנות 100 מיליון שקלים לטובת הציבור החרדי, מתוך חצי מיליארד שקלים שהוקצו לטובת 'תיקוני עיוותים'. ח"כ גפני בתגובה: "אני מודה למנסור עבאס. אבל אני לא מבקש ממנו תקציבים".

כשברקע העימות עם הליכוד נראה שברע״ם מנסים לשמור על קשרים פוליטיים עם החרדים. עבאס אמר לגורמים בממשלה: "יש לנו ברית מוחלשים עם החברה החרדית".

ח"כ משה גפני אמר: "אני מודה למנסור עבאס. אבל אני לא מבקש ממנו תקציבים. אני דוחה את התקציב מכל וכל. לילדים החרדים מגיע תקציב ממשרדי החינוך והאוצר. זה מתחיל להיראות לי כמו גמ"ח".

ח"כ יעקב אשר הגיב לדיווח בנאום סוער במליאה: "שמעתי שמנסור עבאס רוצה לתת 100 מיליון שקל לחרדים – אני אומר לו לא תודה. אני מציע לו לתת את זה לקופת העיר. אבל אחי היהודים מימינה, תתביישו לכם שמנסור עבאס צריך להיות הפילנתרופ שמרחם על נשים חרדיות וילדיהן, לאן הגענו?"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בעקבות הפרסום: "אני קורא לאחיי במגזר החרדי, אל תתפתו, כשעבאס מציע לתת לכם 100 מיליון שקל זה עוד שלב באידאולוגיה האיסלאמית שלו. משחקת לו השעה בגלל כמה יצורים חסרי חוליות, (ימינה) אנשים קטנים שאני בז להם". ח"כ אורית סטרוק הוסיפה: "בנזיד עדשים קונים את עשו. לא את יעקב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים