שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "ישראל מתקרבת לסף תהום של אנרכיה"
בנט מגיב
סער על הדרמה בממשלה: "עדות נוספת לצורך החיוני בהחלפת השלטון". בנט: "מדינת ישראל חייבת בדחיפות ממשלה מתפקדת ויציבה"
נפתלי בנט | צילום: אתר הכנסת

יו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער בתגובה לדרמה בישיבת הממשלה "הסאגה סביב (אי) מינוי שר המשפטים שהגיעה לשיאה עכשיו בישיבת הממשלה ההזויה היא עדות נוספת לצורך החיוני בהחלפת השלטון".

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, מסר: "מדינת ישראל מתקרבת לסף תהום של אנרכיה. אין לנו מדינה אחרת. אני קורא לכולם להבין את גודל הרגע, להתעשת ולגלות אחריות לאומית. מדינת ישראל חייבת בדחיפות ממשלה מתפקדת ויציבה"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בתגובה לאירועים בישיבת הממשלה: "כל מי שהעלה בדעתו אפילו לרגע לחתום על הסכם כלשהו עם נתניהו, קיבל תזכורת שאין שום סיכוי שהוא ימלא את חלקו בשום הסכם. אם היה מי שעוד חשב שנתניהו צריך לשבת ליד שולחן הממשלה – היום הוא קיבל תזכורת שהוא חייב כבר ללכת. הזלזול הבוטה בשלטון החוק, בכל הסכם שהוא חתם עליו, השקרים כדרך חיים – כל זה פרץ היום סביב מינוי שר המשפטים. הוא פשוט לא מסוגל לא לרמות".

שרת התיירות, ח״כ אורית פרקש הכהן, מכחול לבן: "כל מי שהליכוד ורוהמ מציע לו רוטציה – שיראה היטב את ההתנהלות בדיון היום בממשלה, ויחשוב לעצמו איך תיראה הממשלה ומה יהיו שווים הסיכומים איתו, בהצלחה".

השרה פנינה תמנו שאטה מכחול לבן: "‏מה שקרה בממשלה היום הוא טרולל מוחלט. אחרי שהיועמ"ש הבהיר שהמחטף בהצבעה על מינוי אקוניס אינו חוקי, בליכוד התעלמו וברכו את החתן אקוניס: "ברכות שר המשפטים". טוב שכחול לבן בממשלה, שומרים על הדמוקרטיה- בליכוד צריכים להבין ממשלה זה לא עסק פרטי ולא מעל החוקתי. ממשיכים להלחם".

השר אלון שוסטר בחשבון הטוויטר שלו על ניסיון המחטף של נתניהו בישיבת הממשלה: "ראש הממשלה, הנאשם באישומים חמורים, פועל בניגוד עניינים מזעזע. היועמ"ש קבע זאת בזמן אמת, וברגעים אלה ממש פעל נתניהו באופן בלתי חוקי בסוגיה מהותית לניגוד ענייניו. ראוי שידעו זאת כל מי שאוהבים את המדינה, ושוקלים לחבור פוליטית אל האיש. אשרינו שיש שופטים בירושלים".

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי בתגובה להצבעה על תיק המשפטים בישיבת הממשלה: "שבנט וסער יספרו לנו עוד קצת כמה אכפת להם ממשרד המשפטים, כשהם הופכים כל אבן כדי להשאיר את שלטונו של האיש שעושה בדיחה מחרידה מהתיק החשוב הזה. למי שאכפת ממדינת ישראל אסור לנהל מו"מ עם נתניהו. הוא חייב ללכת ואנחנו חייבות וחייבים להקים ממשלה שתתקן את הכאוס שהוא יצר".

חבר הכנסת עמר בר-לב (העבודה) בטוויטר: ״ראש ממשלה בניגוד עניינים חמור ממשיך לחשוב שהוא יכול לצפצף על החוק. ‏בניגוד לעמדת היועמ"ש, בניגוד להסכם קואליציוני ובניגוד לשכל הישר הוא חושב שהוא – נאשם בשלושה תיקים פליליים – יכול להחליט על זהות שר המשפטים. ‏אם לא נחליף אותו, הנזק עלול להיות קבוע".

ח״כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) על הפארסה בישיבת ההמשלה: "ד״ר אביחי מנדלבליט, מה עוד בשם כל אלוהי ההגיון צריך לקרות כדי שתוציא את האדם הזה שנקרא בנימין נתניהו לנבצרות? יש לנו פה עסק עם עובר-על-החוק סדרתי. האיש לא כשיר".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) בתגובה להצבעה בישיבת הממשלה: "‏כל מי שעוד היה בהזיות שאפשר להגיע להסכמים עם נתניהו קיבל היום בפעם המיליון את התשובה. הביזיון והמחטף של תיק המשפטים נתן עוד חותמת שביבי והגוש שלו צריכים ללכת הביתה. בנט וסער, אני מקווה שהבנתם עם מי אתם מתעסקים".

יו"ר מפלגת הצינות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "אדוני היועמ"ש, אביחי, אל תדאג. קצת סבלנות. אוטוטו נפתלי ואיילת מקימים את ״ממשלת השינוי״. ואתה תחזור להיות ראש הממשלה האמיתי".

ח"כ מיקי זוהר בחשבון הטוויטר: "‏אנו עדים להתנהלות כוחנית של מנדבליט בתאום מלא עם גנץ וכחול לבן, מדהים שהם אפילו לא מנסים להסתיר את זה. הם איבדו כל רסן תוך התעלמות מרצון העם. אני מציע לכל אבירי השלטון להפסיק לאיים עלינו עם בג״ץ, מדינת ישראל היא דמוקרטיה שמתנהלת בהתאם לרצון הרוב ולא על פי גחמותיו של היועמ״ש".

חה"כ גלית דיסטל אטבריאן בתגובה ליו"ר תקווה חדשה: "‏הדברים של סער הם עדות נוספת לכך ש: א. אדון עו"ד סער לא מבין כלום במשפטים. ב. הפוליטיקאי סער כבר מזמן משכשך בביצת הדיפ-סטייט של השמאל. ההחלטה חוקית לגמרי".

ח״כ מאי גולן מהליכוד: "מברכת את שר המשפטים החדש אופיר אקוניס ואת רה"מ על העמידה האיתנה אל מול הדיקטטורה המשפטית. מקווה שההחלטה הראשונה של השר החדש תהיה לפטר את היועץ לענייני בג"ץ והשמאל – מנדלבליט".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד: "‏כל הכבוד לראש הממשלה על הנחישות מול סוכני הכאוס וההפיכה המשפטית. מזל טוב לשר המשפטים החדש אופיר אקוניס".

הדגלים השחורים: ״מזימת אפריל יוצאת לפועל- נתניהו מנסה לבצע הפיכה שלטונית. המבצר נופל ברגעים אלה- היועמ״ש והנשיאה חיות חייבים להוציא את נתניהו לנבצרות מהותית עוד היום. ממשלת הצלת הדמוקרטיה חייבת לקום במיידית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים