שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עדיפות למשרתי צבא ושירות לאומי
תפגע בחרדים?
ח"כ שלמה קרעי בהצעת חוק שתיתן עדיפות למשרתי צבא ושירות לאומי/אזרחי בקבלה לשירות המדינה ולהשכלה הגבוהה
תגיות:
שלמה קרעי | צילום: וברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

הצעת החוק של חה"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד קובעת כי מבין האוכלוסיות שהחוק כיום קובע שתקבלנה עדיפות בקבלה ללימודים ולשירות המדינה, תינתן עדיפות לאלו ששירתו בשירות צבאי או לאומי/אזרחי והעדפה נוספת על פניהם לאלו ששירתו בשירות קרבי.

יוזם ההצעה אמר כי בהמשך החקיקה יבחן מתן עדיפות כללית ליוצאי צבא ושירות לאומי גם בין כלל האוכלוסיה ולא רק בתוך האוכלוסיות המועדפות כיום.

לדבריו, "הפרעות והפוגרומים שנעשו על ידי ערביי ישראל בשבועות האחרונים, ושזכו אף לגיבוי של רוב ככל נציגיהם בכנסת, הזכירו למי ששכח עד כמה ארוכה הדרך של ערביי ישראל לקבל את המדינה שבה הם חיים כיהודית ודמוקרטית".

"לא מתקבל על הדעת שכאלו שהם ונציגיהם לא מכירים בכלל בזכותנו לחיות כאן, יקבלו זכויות יותר מכל אחד מאיתנו, ועוד על פי חוק, בקבלה ללימודים או לשירות המדינה. הגיע הזמן לתמוך ולחזק את אזרחי ישראל הנאמנים והציוניים שמשרתים ומוסרים את נפשם למען מדינת ישראל ולהפסיק להוריד את הראש בפני ערכים פרוגרסיביים רופסים מבית מדרשם של שונאי ישראל".

"ההצעה תתן עדיפות לבני מיעוטים ששירתו בצבא או בשירות לאומי/אזרחי, על פני אלו שבחרו שלא לעשות כן. מי שנותן אצבע – יקבל את כל היד, ומי שמבקש להילחם – נילחם בו בכל הכח", קרעי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים