שיתוף
תגובות
לאישה » טיפים » עוברים דירה? בשעה טובה – קחו כמה טיפים
אל תפספסו
שיפי חריטן עברה דירה וגילתה שמה שנראה מובן מאליו עשוי להפוך לסיוט אם לא מתכוננים מראש • הטיפים שיחסכו לכן עוגמת נפש אם מחכה לכן העברת דירה בקרוב
תגיות:
מעבר ושיפוץ דירה | צילום: Andrey_Popov, שאטרסטוק

כל אדם מדבר מהמקומות שקרובים אל לבו. לא בכדי אני כותבת דווקא השבוע על מעבר דירה, בעוד אני יושבת בדירה אליה עברתי אך ביום שישי האחרון, ושאריות הארגזים עוד זועקות אלי בקול דממה דקה ומזכירות לי את עצם קיומן בכל פעם שמישהו שואל אותי: "אמא, איפה ה….?"

יש כמה דברים שלמדתי ויכולים אולי לעזור לכן, במידה ומחכה לכן העברת דירה בקרוב.

לו"ז – כן כן, ממש כמו כל תכנון. כתבו לכם תוכנית עבודה ועבדו לפיה. התחילו חדר חדר ותארזו אותו מתחילתו ועד סופו. הגדירו לכם בכל יום איזה חדר אתם אורזים. המלצה נוספת היא לארוז לפני הכל את הדברים שבאים הכי פחות לידי שימוש, שימו אותם ראשונים בתור וכך יישארו לכם נגישים החפצים להם אתם יותר זקוקים.

סגירת הקרטון – אל תתקמצנו עם דבק הנייר שסוגר את הקרטון, מניסיון. השתמשו בשכבה כפולה וכמובן קנו בכמה שקלים את המכשיר שמשתמשים בו בכל סופר שכונתי. הוא עוזר ממש.

אריזת ספרי קודש – כאשר הגיעו האחים/גיסים/אחיינים לסייע לי בהעברת הדירה, הם שאלו אותי מדוע בחרתי להעניש אותם. מה, לא אורזים קרטון ענק עצום מלא בספרי קודש? תהיתי בשקט בעודי מחפשת היכן להתחבא כשהם ניסו להרים את הקרטונים הכבדים – עד כמעט בלתי ניתנים לנשיאה.

אז לא, לא אורזים אותם בצורה הזו. ספרים אורזים בקרטונים קטנים. אצלי הם עוד היו בני משפחה. תחשבו שמדובר במובילים זרים, כמה הם יכעסו ויתעצבנו על קרטונים כה בעייתיים. מלבד העובדה שהם בסכנת נפילה וקריעה. המלצה נוספת שקיבלתי לאחר מעשה: דברים גדולים או כבדים, עדיף להכניס פשוט למזוודות. הגלגלים יעזרו להעביר אותם יותר בקלות.

סימון הארגזים – מן הסתם ברור לכל ברת דעת, אך תמיד טוב להזכיר: סמנו כל ארגז בצבע או כיתוב בולט להיכן הוא שייך. כך בהובלה יקל על המובילים להכניס את הארגזים למקומות הנכונים ולכם יהיה קל יותר לפרק אותם מבלי לחפש אותם בכל הבית. אני אישית כתבתי בעט על כל ארגז – כל דבר שהכנסתי לארגז. אם בחדר של הילדה הכנסתי קופסה של קשתות וגומיות לצד תיקי יד שלה, פשוט פירטתי לעצמי בצורה נוחה על כל ארגז מה יש בו, וכך כשהגענו לפירוק והיינו צריכים פריט ספציפי, קל יותר למצוא אותו.

סבלנות – לא קונים בשום חנות. אין הרבה ברירות. בואו באנרגיה חיובית, זכרו שמה שלא מוכן ליום ההעברה, כנראה כבר לא ממש יקרה, אז עברו שוב ושוב על כל הבית ותוודאו שהכל מוכן ליום ההעברה.

שיהיה יישוב טוב ומוצלח!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים