שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » עוד כ-200 אלף תלמידים יחזרו מחר ללימודים
אושר בקבינט
הרמזור יחול מיידית ויאפשר פתיחה של החינוך בכל הערים בצבע כתום. יישובים שבהם החינוך פתוח כעת אך שינו צבען לאדום, יוכלו להפעיל את מערכות החינוך עד לתום השבוע
תגיות:
כיתה | צילום: NARAPIROM, שאטרסטוק

ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה הערב (רביעי) במשאל טלפוני את המלצת משרד הבריאות לעדכון רשימת היישובים בהתאם לתכנית רמזור ייכנס לתוקף החל ממחר, יום חמישי, ה-11.3.21 ותתאפשר פתיחה של מוסדות החינוך בכל הערים בצבעים ירוק, צהוב וגם כתום.

על פי ההחלטה, יישובים שבהם החינוך פתוח כעת אך צבעם השתנה לאדום ברמזור, יוכלו להפעיל את מערכות החינוך עד לתום השבוע הזה. סגירת החינוך תחול בהן החל מיום ראשון, ה-14.3.21.

עוד אושר, "מגן חינוך" בערים שהן "כתום גבולי": במוסדות בערים אלו שהפכו לאדומות, בהם למעלה מ-60 אחוז מהתלמידים ביצעו אחת לשבוע בדיקת קורונה – הלימודים ימשיכו לפעול למרות שהעיר הפכה לאדומה.

במוסדות חינוך בכל הארץ, בהם 90% מתלמידי י״א-י״ב מחוסנים או מחלימים, ניתן יהיה לשוב ללימודים כרגיל, ללא מתווה קפסולות בכיתות אלה.

ביישובים בצבע האדום בהם כלל מערכת החינוך סגורה: במוסדות חינוך בהם ישנם 75% מחלימים או מחוסנים בכיתות י״א-י״ב יוכלו לפתוח עבורם את הלימודים, תוך שימור מתווה הקפסולות.

ממשרד החינוך נמסר החלטה זו של משרד הבריאות תאפשר את הצטרפותם של עוד כ- 200,000 תלמידים ותלמידות מכל רחבי הארץ. החזרה של מוסדות החינוך תעשה בהתאם להערכות של כל אחד מהם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים