שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » עוזרת פרלמנטרית נפגשה עם תומכי טרור
אין גבול
עו"ד ליניר אבו הזאז המשמשת כעוזרת הפרלמנטרית של יו"ר וועדת חוץ ובטחון ח"כ רם בן ברק נפגשה עם פלסטינים תומכי פיגועים. הערב הודיע בן ברק על הקפאת פעילותה
הפיגוע בקו 2 בירושלים | צילום: לא ידוע. שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

העוזרת הפרלמנטרית של ח"כ רם בן ברק מ'יש עתיד', יו"ר ועדת חוץ וביטחון וסגן ראש המוסד לשעבר, השתתפה בקורס והצטלמה עם שייחים מסיתים בכירים ותומכי טרור. אחד מהאנשים אותם פגשה היועצת עו"ד ליניר אבו הזאז, הוא עכרימה סברי שרק השבוע נחקר במשטרה בשל תמיכתו בפיגועי ההתאבדות. כך נחשף ב'הקול היהודי'.

בעקבות כך בשעות אחה"צ פנה ח"כ בן גביר וביקש מיו"ר ועדת החוץ והביטחון רם בן ברק לפטר את היועצת או לפחות להעיבר מתפקידה, היות ומדובר בסיכון בטחוני.

מסתבר שהפניה נשאה פרי ובשעה האחרונה הודיע בן ברק: "הקפאתי הערב את פעילותה של עו"ד ליניר אבו הזאז בצוות לשכתי עד לחזרתי מביקור בחו״ל. בחזרתי ארצה אבצע בירור מעמיק מול עו"ד אבו הזאז ומול גורמים נוספים בדבר שאלות שעלו בנוגע להתנהלותה. אקבל את מסקנותיי בהתאם. כיו"ר ועדת חוץ וביטחון אעמיד תמיד את נס ביטחון המדינה לפני כל שיקול אחר".

העיתונאי עמית סגל סיפר בטוויטר כי "רם בן ברק מצטדק פה ומגלגל עיניים. אתמול פניתי אליו שוב ושוב והוא שחרר תגובות שמצדיקות את השתתפותה של העוזרת בסמינר עם תומכי הטרור. הוא לא באמת גילה זאת הערב, הוא פשוט גילה שיש מחיר ציבורי כשיור ועדת חוץ וביטחון מעסיק מי שאוהבת ללמוד מתומכי פיגועי התאבדות. התנהלות מבישה מצידו".

סגל הוסיף: "האירוע החמור באמת פה הוא שבהר הבית מתקיימים כבר שנים קורסים של תומכי טרור. בזה רם בן ברק לא יעסוק בוועדה (וגם קודמיו מהליכוד), העיקר שכמיטב מסורת היח"צ הפרוגרסיבי הוא יצטלם כשמאחוריו עוזרת מוסלמית ברעלה. אני רוצה לחדד כדי שהאירוע החמור הזה לא יעבור בשתיקה – אתמול בערב, בן ברק ניסה להילחם בפרסום ולהסביר שאין אייטם. היא הייתה ממשיכה לעבוד באחת הלשכות הרגישות במדינה, לולא הכתבה פורסמה ב'קול היהודי'. לבושתי לא הספקתי לפרסם בעצמי".

ח"כ שלמה קרעי הגיב ואמר: "הדרך לתומכי טרור בוועדת החוץ והבטחון עוברת בשדות הקוצים של הממשלה האנטי ציונית הזו. זה התחיל מאיבתיסאם מראענה שנפסלה מלכהן בכנסת על ידי ועדת הבחירות המרכזית והמשיך במחבקת טרוריסטים – עוזרת ליו"ר הוועדה. רם, אם על עצמך אתה לא מסוגל לשמור מתומכי טרור, איך תגן על מדינת ישראל?".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים