שיתוף
תגובות
מוזיקה » חדשות המוזיקה » עוזר דרוק פורש מ'בקהילה' ומשיק מגזין חדש
"קול פליי"
התחרות בין תחנות הרדיו החרדיות עושה טוב לפרינט והתחנה הבת של 'קול ברמה' משיקה מגזין תרבות ומוזיקה חדש • עוזר דרוק, אמרגנו של יואלי דיקמן, מצטרף לנבחרת
מהדורת הבכורה של מגזין 'קול פליי' | צילום מסך, מתוך אתר 'קול פליי'

הפרינט עדיין חי: התחרות בין תחנות הרדיו החרדיות עולה שלב, ולראשונה גם חודר לעולם הפרינט. בשבוע האחרון הושק לראשונה מגזין תרבות ומוזיקה חרדי מודפס, שיופץ אחת לחודש.

המגזין החדש, הנושא את השם "קול פליי", שמה של תחנת הבת המוזיקלית של רדיו קול ברמה, מנסה לתת פייט למתחרה הוותיקה יותר, קול חי מיוזיק. זו כנראה הסיבה לטיזר שקדם להשקתו, תחת הכותרת "הקול הבא" – שמה של תוכנית המציאות המוזיקלית של התחנה האם המתחרה, קול חי.

מאחורי המיזם עומד איחוד הכוחות החדש, בין עוזר דרוק, אמרגנו של יואלי דיקמן, מנהלה המוזיקלי של קול פליי, לבין תחנת הרדיו. במקביל להשקה, הכריז עוזר דרוק על פרישתו מהשבועון 'בקהילה', שם שימש עורך בשנים האחרונות.

לצד כתבות מגזין וחדשות התעשייה, כולל הירחון החדש גם טורים מבכירי התעשייה, כמו מנצח מקהלת המקהלות החסידית, מלכות, פנחס ביכלר, והמוזיקאי המוערך משה מרדכי (מונה) רוזנבלום.

עדיין לא ידוע מה הצעד הבא של אבי רוזן, מנכ"ל התחנה המתחרה קול חי. מה שבטוח זה שהמרוויחים הגדולים הם המאזינים וחובבי הז'אנר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים