שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » עיצוב הבית » עולם חדש גיליתי כשקרסה הפרגולה בחצר
כל מה שצריך לדעת
הרעש המחריד העיר אותי משנתי אך הסתבר שזו רק פרגולה שקרסה • בחיפוש אחר אחת חדשה גיליתי עולם מלא ומעניין
פרגולה | צילום: Steve Wood, שאטרסטוק

זה קרה לפני כחודש וחצי, באחת הפעמים בהן ירדו גשמים ממש חזקים. התעוררתי בבהלה למשמע קולות של קריסה אדירה. השעה שלוש וחצי לפנות בוקר ואני בחרדה שמישהו פשוט שובר לי את החצר.

ניגשתי לחלון וצפיתי בפרגולת העץ שקרסה אל תוך עצמה. שברי עץ בכל מקום, שאריות שעוד נותרו במקומן על הגג, מחזה בלתי מרנין לחלוטין. מזג האוויר בחוץ לא אפשר לי לעשות יותר מדי באותו רגע, אז פשוט חזרתי לישון. למחרת ניגשתי לאמוד את הנזקים. לאחר ניקיון החצר, התחלתי לחשוב מה אני עושה עם פרגולה חדשה. בכל זאת, התרגלתי לאיכות הזאת, הצללה רצופה, פינה נעימה לשבת בה, עמדת פתיחה מצוינת לחג הסוכות. מספיק סיבות כדי לרצות שתהיה לי פרגולה בחצר. אך בעקבות החוויה, החלטתי לבדוק לעומק את הנושא. כך הגעתי לשרון יצחק,  מ'ביתא-עיצובים מתקדמים מאלומיניום'. ביקשתי ממנו שיסביר לי קצת על תחום שאני די בורה בו. מסתבר שיש עולם ומלואו ומצאתי אותו מעניין, כי הרבה אנשים מתעניינים בו אך אולי חסר להם מידע, כמו שהיה חסר לי. אז ביקשתי ממנו לפרט יותר והוא לא אכזב.

פרגולה איכותית זו פרגולה מאלומיניום

הדרישה לפרגולות להצללה מפני השמש והגנה מפני תנאי מזג האוויר היא דרישה שקיימת ברוב ימות השנה ובימי הקיץ במיוחד. הפרגולה מהווה את פתרון ההצללה האיכותי והטוב ביותר למזג האוויר הארץ ישראלי, כאשר בשנים האחרונות נכנסה שחקנית חדשה לשוק- פרגולה מאלומיניום, המהווה לא רק פתרון מעשי אלא גם פתרון מעוצב מהמתקדמים ביותר.

כל היתרונות בפרגולה אחת

הבחירה בפרגולה שבנויה מאלומיניום הינה בחירה באיכות, עמידות וחיסכון לטווח ארוך. למתכת האלומיניום יתרונות רבים על פני חומרי גלם אחרים: הוא חזק ועמיד, אך עם זאת קל משקל וקל לעיצוב. הוא אינו מחליד ואינו מושפע מחשיפה מרובה למים, לחות ושמש ולכן המראה שלו נשמר כחדש לאורך שנים, ללא צורך בתחזוקה שוטפת או בטיפולים תדירים. הפרגולות המוצעות היום בשוק נצבעות בצבעים מיוחדים בשריפה בתנור וכך הצבע אינו דוהה ואינו מתקלף מה שמספר פרגולה איכותית ומקסימום תמורה במינימום תחזוקה.

אמנם הצורך הראשוני והעיקרי של התקנת פרגולה הוא לצורך הצללה, אך הלקוח הישראלי כבר מזמן הבין את חשיבות העיצוב הפנימי והחיצוני של אזור מגוריו ומעניין לראות זאת היטב בפרגולות המעוצבות מאלומיניום, אשר נרכשות על ידי המגזר הפרטי והעסקי. פרגולה מאלומיניום ניתן להתקין על מרפסת או בחצר ולהפוך אותה לפינת אירוח, פינת קפה ואפילו פינת עבודה מעוצבת ונוחה, אטומה, יציבה ועמידה.

מבחר עיצובים ודוגמאות

האלומיניום נחשב לחומר קר ואפרורי המתאים בעיקר לאלו המעדיפים את המראה הנקי והעתידני של הייטק. עם זאת, ניתן להזמין פרגולה מאלומיניום במגוון רחב של עיצובים וצבעים אפילו דמוי עץ בצבע ובמרקם של עץ. כך ניתן להרוויח את המראה החם והכפרי של פרגולה מעץ עם היתרונות של פרגולה מאלומיניום. שילוב של קדמה וטכנולוגיה המאפשרת פרגולה איכותית בעיצוב אישי ובצבע לבחירה.

מינימום תחזוקה, מקסימום מראה

האלומיניום הוא חומר גלם קל משקל מה שמאפשר התקנה קלה ונוחה ולא מעמיסה במרפסת או בחצר אך במקביל מדובר במבנה חזק ועמיד העשוי מפרופילים של אלומיניום איכותיים וחזקים במיוחד. המראה הסופי הוא עיצוב המותאם לסביבה וחיסכון בעלויות.

האלומיניום הינו מתכת זולה ואיכותית, העמידה בפני תנאי מזג האוויר- גשמים ממושכים, שמש חזקה, רוחות עזות ולחות ובנוסף גם ידידותית לסביבה ונעשה בו שימוש בתעשיות השונות כך שאין זה מפתיע שעם כניסתו לתחום הפרגולות הפך להיות הפופולארי והנפוץ ביותר הן אצל מעצבי פנים, אדריכלים, לקוחות מהמגזר הפרטי ולקוחות מהמגזר העסקי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים