שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » עומסים בנתב"ג בעקבות נסיעת חסידי חב"ד
יום הולדת לרבי
אלפי חסידי חב"ד צפויים בשבוע הקרוב לעשות את דרכם מנמל התעופה בן גוריון בישראל לניו-יורק, משכנו של הרבי מלובביץ׳, לציון יום הולדתו ה-120 של הרבי מלובביץ
דגל משיח - חב"ד בבניין בקראון הייטס | צילום: Lennox Wright, שאטרסטוק

אלפי חסידי חב"ד צפויים בשבוע הקרוב לעשות את דרכם מנמל התעופה בן גוריון בישראל לניו-יורק, משכנו של הרבי מלובביץ׳, לציון יום הולדתו ה-120 של הרבי מלובביץ שיצוין בשבוע הבא.

על פי מארגני האירועים השונים בשבוע הבא, מעל ל-20 אלף חסידי ואוהדי חב"ד יגיעו למרכז 770 בברוקלין, המכונה ׳בית משיח׳, ויציינו את הולדתו של רבי מנחם שניארסון הלא הוא הרבי מלובביץ׳ מייסד מפעל השלוחים, במספר אירועי שיא ושלל אירועים נקודתיים. סמיכות אירועים אלה לחג הפסח צפויה לייצר עומסים עצומים בנתב"ג.

מתנועת חב"ד העולמית נמסר: "אנו מברכים את עשרות אלפי החסידים אשר צפויים להגיע לבית 770 בברוקלין, לציין את יום הולדתו של הרבי מילובביץ׳ מלך המשיח. הרבי הוא דמות המסמלת אהבה ואחדות בקרב כלל ישראל. אחד מעיקרי משנתו היא להנחיל לעולם כי כל דבר שקורה בעולם בין אם הוא טוב או רע, קורה לקראת הגאולה האישית והכללית".

"לא בכדי, המונים מכל רחבי העולם מבקשים להגיע אל ביתו בניו-יורק לציין את יום הולדתו ולציין זאת באירועי ענק שיתקיימו. יחד עם הציבור בישראל, והחגיגה המרכזית באיצטדיון בלומפילד, מאות אלפים צפויים ליטול חלק באירועים השונים. כך, בשמחה ובאהבה, נביא את בשורת הגאולה של הרבי לכל פינה ופינה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים