שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עוצמה יהודית ומפלגת נעם מתאחדות
חיבור בימין
מפלגות עוצמה יהודית ונעם חתמו הלילה על הסכם ריצה משותפת בבחירות הקרובות. "קוראים לחברינו ממפלגת הציונות הדתית והבית היהודי להתחבר יחדיו", מסרו
איתמר בן גביר ואבי מעוז בחתימת ההסכם | צילום: מטה עוצמה-נעם

מפלגת עוצמה יהודית בראשות עו"ד איתמר בן גביר ומפלגת 'נעם' בראשות אבי מעוז חתמו הלילה על הסכם ריצה משותפת בין המפלגות בבחירות הקרובות. בהסכם נכתב בין היתר כי "לאור האתגרים הניצבים בפני מדינת ישראל והצורך בהקמת ממשלת ימין חזקה ויציבה ולאור המטרה לחבר בין כלל המפלגות המייצגות את הציונות הדתית ואת כל תורת ישראל עם ישראל וארץ ישראל, הגיעו הצדדים להסכמה על ריצה משותפת".

בהודעה המשותפת מטעם שתי המפלגות נטען כי "שתי המפלגות מחזיקות במנגנון שטח משומן הכולל אלפי פעילים והצדדים סבורים שהחיבור בין עוצמה יהודית שמעבר לציבור הדתי מחזיקה גם בקהל מצביעים מסורתי נאמן מהפריפריה לצד נעם שפונה לקהל הדתי ישמשו כמכפיל כוח משמעותי".

במעמד החתימה הבוקר קראו עו"ד בן גביר ומעוז ליו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ', וליו"ר הבית היהודי חגית משה, כמו גם לגורמים נוספים בציונות הדתית: "לשבת עוד היום ולחתום על הסכם משותף ובכך למנוע סופית הקמת ממשלת שמאל".

איתמר בן גביר ואבי מעוז בחתימת ההסכם | צילום: מטה עוצמה-נעם

עם חתימת ההסכם ציין עו"ד בן גביר כי "עם ישראל מתעורר לבוקר חדש עם בשורה נפלאה. כדי למנוע הקמת ממשלת שמאל חייבים אחודים בימין והחיבור עם חברנו היקרים ממפלגת נעם שפועלים במסירות לדאוג לזהותה היהודית של המדינה לחוסנה הביטחוני והחברתי הוא חיבור מנצח. אני קורא לכל הגורמים הנוספים הן באיחוד הלאומי והן בבית היהודי לחבור ולהציג נבחרת מנצחת שתמנע הקמת ממשלת שמאל. כוחנו באחדותנו".

יו"ר מפלגת נעם אבי מעוז ברך על ההסכם באומרו: "אני שמח מאוד על החיבור עם איתמר בן גביר ועוצמה יהודית, מפלגה ששמה את עם ישראל במרכז, מדברת לקהלים גדולים ומגוונים בציבוריות הישראלית, ואנחנו מאמינים שהסכם השותפות הבוקר מהווה רק חולייה אחת בשרשרת חיבורים שתביא לרשימה דתית לאומית מאוחדת וחזקה. אנחנו עדים בחודשים האחרונים לאווירה הציבורית שקוראת לאחדות בין המפלגות השונות בציונות הדתית וסקרים ברורים שמוכיחים כי הציבור הדתי לאומי יידע לגמול למפלגה מאוחדת שתדע להתאחד סביב הזהות היהודית. אני קורא לחבריי מהבית היהודי וממפלגת הציונות הדתית להתחבר יחדיו ולהבטיח שבקדנציה הבאה יהיה ייצוג משמעותי וחשוב לרשימה דתית לאומית מאוחדת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים