שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » עורך 'ישראל היום' בועז ביסמוט פוטר מתפקידו
לאחר 5 שנים
ברקע הכיוון החדש שתופס העיתון – שבעבר תמך בנתניהו. כזכור, בסוף השבוע התראיין ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט לעיתון – וזכה לכותרות מחמיאות
חה"כ בועז ביסמוט | צילום: האתר הרשמי ישראל היום

עורך ישראל היום ב-5 השנים האחרונות בועז ביסמוט יעזוב את 'ישראל היום'. ההערכות הן כי ביסמוט הודח על ידי ההנהלה כאשר ברקע הכיוון החדש שתופס העיתון – שבעבר תמך בנתניהו. כזכור, בסוף השבוע התראיין ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט לעיתון – וזכה לכותרות מחמיאות.

למעשה, הקרע בין ביסמוט להנהלת העיתון, החל לפני מספר שבועות כאשר בעיתון הוחלט לראשונה בתולדותיו לאמץ קו שהוא לא בהכרח פרו-נתניהו. רק בשבוע שעבר, עם היוודע המגעים של ראש הממשלה לשעבר נתניהו לעסקת טיעון, פרסם אחד הפובליציסטים הבכירים של העיתון אמנון לורד טור בו קרא למצוא לו מחליף בהנהגת הליכוד.

"נתניהו צריך למצוא את הדרך להעביר את ראשות הליכוד למנהיג הבא", כתב לורד. "איש לא יכול להעמיד את עצמו במקום נתניהו בסבך שיקוליו, הלאומיים והאישיים, אך דבר אחד ברור: שאלת ההיתכנות של חזרה בעיתוי כלשהו לפוליטיקה צריכה לפנות את מקומה לשאלה המיידית הבוערת – מהו האינטרס של הימין?".

"כמעט חמש שנים עמדתי בראש העיתון מספר 1 בישראל", כתב היום ביסמוט באתר ישראל היום. "אלו היו שנים מאתגרות, מרתקות וגדושות אירועים ועשייה, זה היה כבוד בשבילי להיות עד לאירועים גדולים וקטנים. מהמשרד הסגלגל בבית הלבן, דרך הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערביות, ועד התהפוכות בישראל, מבצע 'שומר חומות', הגעתו של ג'ונתן פולארד לישראל, מגפת הקורונה. ומעל לכל, לשמוח בהישגי מדינת ישראל, ובראשם פתיחת השגרירות האמריקנית בירושלים. אנחנו כאן".

ד"ר מרים אדלסון, מו"ל "ישראל היום", מסרה: "בועז ביסמוט ביצע את תפקידו בשליחות ובמצוינות. כעורך הראשי של 'ישראל היום' היה בועז לשם דבר בארץ ובחו"ל, בין היתר זכה למספר שיא של ראיונות עם נשיא ארה"ב לשעבר, דונאלד טראמפ, וסיפק לקוראים דיווח אמין, איכותי ומיטבי. עוד תרם ביסמוט לעיתון כשקידם אותו לעידן הדיגיטלי, בעברית ובאנגלית, ואלו רק מקצת הישגיו בעריכת העיתון. זה הזמן להגיד תודה ויישר כוח".

"אני מודה לבועז על כחמש שנים של עשייה וחברות ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו. 'ישראל היום' ימשיך להיות העיתון הטוב והנפוץ ביותר בישראל, ועל מחליפו של בועז תבוא הודעה. עד אז, ימלא את מקומו עמר לחמנוביץ, כיום עורך המוסף 'ישראל השבוע'", הוסיפה אדלסון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים