שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » עידו אביגל בן ה-5 נהרג מפגיעת רקטה בשדרות
ה' יקום דמו
הותר לפרסום: עידו אביגל בן ה-5 הוא ההרוג הערב מפגיעת הרקטה בשדרות. אמו נפצעה באורח קשה מפגיעת הרקטה. הם נפגעו מרסיס שחדר דרך חלון הממ"ד בבית
עידו אביגל ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

בבית החולים ברזילי באשקלון נקבע מותו של עידו אביגל, בן 5, שנפצע באורח אנוש מפגיעה ישירה של רקטה בבניין מגוריו בשדרות. שני, אמו של הילד, נפצעה באורח קשה והיא מורדמת ומונשמת. אחותו תהל, בת 7, נפצעה באורח קל מהירי מרצועת עזה. מהירי לדירה בשדרות נפצע באורח קשה גם נעם אברג'יל (6), בן דודו של עידו. עדי, אמו של נעם ואחותה של שני, נפצעה באורח קל.

"באתי מהקניות, רצתי הביתה והיה בום ענק", סיפרה תמרה, שכנה. "היה עשן ואש ואז ראינו שהילד נפצע ושבאו לחלץ אותו". עליזה לב, עובדת סוציאלית בבית החולים ברזילי: "היו לנו כמה אירועים קשים, אבל להכניס סבתא כדי לזהות את הנכד שלה כי האמא פצועה ולא יכולה – זה שבר אותי. האמא לא יכולה לזהות והאבא עדיין לא הגיע בגלל האזעקות. יום קשה מאוד בשבילי".

מיריית שדרות נמסר כי היא "מודיעה בצער על מותו של עידו אביגל, הילד בן החמש, שנפגע הערב מרקטת קסאם בדירה בעיר. עובדי אגף הרווחה נמצאים עם המשפחה ומלווים אותה בשעתה הקשה. ראש העיר, אלון דוידי, פגש הערב את האבא בעת שהתבשר על מות בנו, חיזק אותו ומסר לו את תנחומי התושבים. אמו של הילד מאושפזת בבית החולים ואחותו בת ה-7 נפגעה ונמצאת בסדרת בדיקות".

דוידי הוסיף: "אנו כואבים את כאבה של המשפחה היקרה שהצטרפה לפני 4 שנים לקהילת שדרות ואיבדה הערב את בנם הרך. אנו דורשים מהנהגת המדינה להמשיך במבצע ולפגוע פגיעה אנושה בג'יהאד ובחמאס ובמנהיגיהם כדי להשיב את השקט לתושבי שדרות, עוטף עזה והדרום".

אביחי עמוסי מפקד זק״א שדרות, אמר: ״שמענו אזעקת צבע אדום ולאחר מכן פיצוצים רבים, הוזעקנו ע״י מוקד זק״א לבנין מגורים שספג פגיעה ישירה, כשהגענו למקום ראינו אש בוערת מחלון בקומה החמישית. לצערי אם ובנה ששהו בבנין סמוך ספגו פגיעות קשות כתוצאה מרסיס שחדר לממ"ד, הילד סבל מפגיעה רב מערכתית ופונה במצב אנוש לבית החולים ברזילי שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.״

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ספד לעידו אביגל שנפטר מפצעיו הלילה: "עידו יפה עיניים. אנו בוכים אותך בכי תמרורים, ילד אהוב. בוכים את החיים הקצרים, הטהורים והתמימים שלך, שנגדעו כך ביד חמאס מתועבת. מי יתן מזור לפצעי הגוף והנפש משפחת אביגל יקירינו. אנו אתכם בכאב הנורא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים