שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עיכוב יציאה מהארץ רק לחובות מעל 40 אלף ש"ח
הקואליציה התנגדה
שוב הקואליציה הצביעה נגד הצעת חוק חברתית ראשונה במעלה. מדובר בהצעת החוק של ח"כ ישראל אייכלר להגביל את צווי עיכוב יציאה מהארץ רק לחובות של מעל ארבעים אלף ש"ח
ח"כ ישראל אייכלר | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

שוב הקואליציה הצביעה נגד הצעת חוק חברתית ראשונה במעלה. מדובר בהצעת החוק של ח"כ ישראל אייכלר להגביל את צווי עיכוב יציאה מהארץ רק לחובות של מעל ארבעים אלף ש"ח, חוץ מחובות של מזונות.

ח"כ אייכלר הציג במליאה מקרה של אישה שהייתה בדרכה למטוס עם תינוק בשעת לילה, והתברר לה שיש לה חוב בחברה סלולרית שהיא כבר עזבה מזמן. "החוב היה על סכום של כאלף שקלים. האישה לא מצאה דרך לשלם את החוב בשעה כזו, והמטוס עוכב במשך שעה ארוכה על כל מאות הנוסעים, עד שנמצא סניף בנק פתוח בנתב"ג".

"זו אחת העוולות החמורות שנעשות במדינת ישראל מדי יום" אמר ח"כ אייכלר. "יש יותר מדי חוקים במדינה הזאת. יש אנשים שכל תפקידם ופרנסתם הוא להפיל אנשים בשעתם הקשה. זו אחת הדוגמאות לכך.

"ברור שאנחנו לא רוצים שאדם שחייב סכום גבוה של מאה אלף שקלים יברח מהארץ, אבל לא הגיוני שאם יהיה חייב כמה גרושים לספק סלולר או לבנק שיש לו עשרות יועצים משפטיים יעוכב בטיסה. זה יכול להיות גם מול עיריות או גופים גדולים אחרים.

"אני שואל אתכם חברי הכנסת: אדם שחייב חמשת אלפים שקל, או אפילו עשרים אלף שקל נראה לכם שהוא יברח מהבית לחו"ל וישאיר כאן את הבית והמשפחה? בשביל הסכום הזה?

"לכן אני מציע להגביל את השימוש במנגנון זה לחובות המצדיקים זאת, העומדים על סכום של לפחות 40,000 שקלים. ובכל מקרה מוכרח להיות הבדל בין חוב גדול או פשע, לבין חובות קטנים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים