שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עימות בין כסיף וכץ על רקע המצב הביטחוני
סוער בוועדה
ח"כ כסיף: "שיש כיבוש אז אין ביטחון, פלסטינים נרצחים יותר ואני רוצה שכולם יחיו, אני רוצה שכולם יחיו גם יהודים וגם פלסטינים"
ח"כ עופר כסיף | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

במהלך הצעות לסדר בפתח דיון ועדת הכספים, התייחס ח"כ עופר כסיף להצעות לסדר שהעלו ח"כים, ודנו ביוקר המחייה ובאירועי הטרור האחרונים בישראל.

ח"כ עופר כסיף: "גל התייקרות המטורף, זה לא גל ולא צונאמי, זה מעבר לזה. חובה עלינו לבלום את הצונאמי הזה, כי מי שמשלם עליו את המחיר אלה האוכלוסיות החלשות ממילא. המדיניות שהממשלה הזו מגבשת היא פוגענית ובמכוון".

"למה מכבידים את הכיבוש האלים ממילא, למה עושים את זה? כי זה משמש כהסוואה והסתת תשומת הלב מיוקר המחייה, מהתעמרות הממשלה באוכלוסיות המוחלשות, רוצים להמציא צורך קיומי שהוא לא כזה. זה בדיוק מה שהממשלה הזו עושה וזה מה שצריכים לעמוד מולו".

ח"כ אופיר כץ: "על מה אתה מדבר?! יהודים נרצחים ברחובות".

ח"כ כסיף: "שיש כיבוש אז אין ביטחון, פלסטינים נרצחים יותר ואני רוצה שכולם יחיו, אני רוצה שכולם יחיו גם יהודים וגם פלסטינים".

ח"כ כץ: "יהודים נרצחים בסכין ואתה מדבר על הפלסטינים? יאיר לפיד קיבל מראה לפנים, לגישתו של לפיד כפי שנשמעה בעבר, הוא אתמול הצית את האירועים בשער שכם, כי בלי הסיור שלו הפורעים היו הולכים הביתה בלי פרעות. אני לא מסכים עם הגישה הזו, וטוב שהוא עשה אתמול סיור וגיבה את השוטרים, כי הם לא צריכים סיבה לאלימות כלפינו. הם פועלים באלימות מתוך שנאה אלינו, המכות לשוטרים הם עלית מדרגה, הם עשו את זה וימשיכו לעשות זאת, עם פוליטיקאי במקום ובלי".

נוכח כך שח"כ כסיף המשיך בדבריו למרות דרישת יו"ר הוועדה, הוא הוצא ב-3 קריאות וחזר כעבור מספר דקות לדיון.

מוקדם יותר התייחס גם ח"כ אוסמה סעדי לסיורו של שר החוץ: "כל רמאדן חוזר על עצמו הניסיון להבעיר את השטח, ראינו את זה עם בן גביר וחבר מרעיו, הפעם הגדיש את הסאה יאיר לפיד, שעושה סיור ברמאדן בעיר העתיקה. מישהו אמר לי שמה צריך בן גביר שיש ראש ממשלה חלופי".

ח"כ כץ: "אסור לנו להסתובב שם?! אתם הפירומנים".

ח"כ סעדי: "מה הוא מחפש בעיר העתיקה אם לא להוסיף שמן למדורה".

ח"כ כץ: "אתם ממש צריכים סיבות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים