שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עימות סוער בין טאהא לח"כים מהימין
בריונות
ח"כ וואליד טאהא קרא את ח"כ בן גביר לקריאה ראשונה ואמר: "אני מקווה אבל שאתה לא חמוש ושאתה לא תשלוף אקדח"
וואליד טאהא | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
צילום: ערוץ כנסת

בריונות בוועדת הפנים: לאחר שהחל הדיון הציג היו"ר וואליד טאהא את המתווה החדש שגיבשה שקד בעניין חוק החשמל. הח"כים דרשו דיון מיוחד על המתווה ולעבור עליו אך היו"ר משתיק אותם בבריונות תוך שהוא ממהר כדי להעביר את הצעת החוק.

מחאה נרשמה מצדו של ח"כ אבוטבול שיצא מהוועדה כאות מחאה על כך שהיו"ר טאהא הוציא את ח"כ פטין מולא בעקבות ששאל שאלות על חוק החשמל וללא שום סיבה.

יו"ר הוועדה לא נתן לשאול שאלות והחל קורא לסדר את הח"כים מהימין ששאלו שאלות. ח"כ וואליד טאהא קרא את ח"כ בן גביר לקריאה ראשונה ואמר: "אני מקווה אבל שאתה לא חמוש ושאתה לא תשלוף אקדח". בן גביר ענה: "אחד כמוך צריך להיות בכלא".

ח"כ איתמר בן גביר הוצא מהדיון בוועדת הפנים על חוק החשמל בגלל הערת ביינים ואמר: "טאהא סותם פיות בוועדת הפנים כדי להעביר חוק לטובת עבריינים. מי שאשמה זאת איילת שקד שתמכה בחוק לטובת עבריינים ומתן גושפנקה למי שעובר על החוק".

כמו"כ, יו"ר הוועדה וואליד טאהא הורה לא לענות לשאלות של ח"כ אורית סטרוק בדיון סוער בוועדת הפנים בעוד שח"כ אוסמה סעדי קיבל אישור לכך. בתגובה להתנהגות הזו טענה ח"כ סטרוק כי הוא באופן קבוע חותך אותה ולא נותן לה לשאול שאלות בעוד שהח"כים הערבים מקבלים את הזכות הזו ללא הפרעה, זו התנהגות גזענית.

"אתה מתנהג בבריונות אדוני היו"ר יש לי זכות לשאול שאלות ולקבל תשובות, אוסמה (סעדי) יכול לשאול שאלות ולקבל תשובות ואם אני שואלת אתה אומר להם לא לענות לי? זאת גזענות".

לאחר מכן החלה מהומה בוועדה לאחר שטאהא הסכים להחזיר את סטרוק על מנת שתוכל להגיש את ההסתיגויות וכמעט מייד הוציא אותה תוך כדי דבריה, בדרכה החוצה היא הפנתה לח"כ איתן גינזבורג: "איך אתה בתור ג'נטלמן נותן לו לעשות את זה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים