שיתוף
תגובות
חדשות » עיריית אום אל פאחם פרסמה הודעת תמיכה במחבלים
תומכים במחבלים?
בהוראת שרת הפנים, מנכ״ל משרד הפנים התקשר לראש עיריית אום אל פאחם והפוסט הוסר | בן גביר: "לחקור את ראש העיר בחשד לתמיכה בטרור ולפתוח בהליך הדחה נגדו"

עיריית אום אל פאחם פרסמה הודעת תנחומים למשפחות הרוצחים המחבלים בפיגוע בחדרה  בעקבות הפרסום, פנה יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר במכתב לשרת הפנים איילת שקד, למשטרה וליועמ"ש בתגובה להודעת התנחומים שפרסמה עיריית אום אל פאחם.

יצוין בהוראת שרת הפנים, מנכ״ל משרד הפנים התקשר לראש עיריית אום אל פאחם וביקש ממנו להסיר את הפוסט. הפוסט הוסר.

"לא יעלה על הדעת", נאמר בהודעת השרה "שעירייה במדינה ישראל תנחם משפחות של מחבלים. זה פוסט חמור ומביש וטוב שהוא נמחק. שרת הפנים תמשיך לגלות אפס סובלנות לתמיכה בטרור ברשתות החברתיות ובכלל"

במכתבו דרש בן גביר מהמשטרה לחקור את ראש העיר סמיר סובחי מחאמיד בחשד לתמיכה בטרור ובנוסף פנה לשרת הפנים איילת שקד בדרישה לפתוח בהליך הדחה נגדו.

במכתבו ציין בן גביר: "לראות ולא להאמין! ראש עיריית אום אל פאחם, הוציא הודעת תנחומים לשני המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה. אבקש לחקור את ראש העיר בחשד לתמיכה בטרור".

בפנייתו לשרה איילת שקד הוסיף בן גביר בדרישה לפתוח גם בהליך הדחה נגד ראש העיר: "ראש העיר חושב שהוא מייצג את המחבלים ומפרסם תנחומים למשפחות מחבלים מתועבים שרצחו יהודים, יש לפתוח בהליך הדחתו ולהדיחו מתפקידו".

ח״כ אופיר סופר (הציונות הדתית) בתגובה לפוסט התנחומים של ראש עיריית אום אל פאחם: סמיר סובחי ראש עיריית אום אל פאחם צריך להיחקר עוד היום בחשד להסתה לטרור ועל שרת הפנים לפעול לסיום תפקידו. ‏מי שתומך בטרור מקומו בכלא ולא על כיסא ראש העיר.

ארגון "עד כאן" מסר בתגובה להודעת הניחומים למחבלים של עיריית "אום אל פחם": "שוב הוכח כי מה שהמנהיגים הערבים אומרים בעברית הם אומרים הפוך בשפה הערבית. הסרת הפוסט רק לאחר בקשה משרת הפנים מראה כי התמיכה בטרור במגזר הערבי הגיעה גם למוסדות המדינה המתוקצבים. אנו קוראים לשרת הפנים להדיח את ראש העיר לאלתר. המלחמה בטרור חייבת להיות בפעולות נחרצות ולא בבקשות יפות.

מתנועת אם תרצו נמסר בתגובה: "אנו דורשים לעצור מיידית את ראש עיריית אום אל פאחם בחשד להסתה לטרור. מאחורי מופע הגינויים וההתחנפות מסתתר תומך טרור שמנחם את משפחות המחבלים המתועבים".

עיריית אום אל-פחם מסרה בתגובה כי הפוסט ובו הודעת התנחומים למשפחות המחבלים מהפיגוע בחדרה הוסר, וציינה כי מדובר בטעות של דוברות העירייה ושל משרד יחסי ציבור. "חשבנו שזה נכון להוציא הודעת תנחומים כמו לכל האנשים הנפטרים בעיר, אולם ראש העיר הורה למחוק את ההודעה", נמסר בהודעת העירייה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים